ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آغاز شد

کدخبر: ۲۵۴۸۹۱
اقتصادنیوز: متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته همه دانشگاه ها، موسسه های آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از صبح امروز- جمعه- با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور دفترچه راهنمای آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 در دوره های روزانه، نوبت دوم، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی را منتشر کرد که در پایگاه اطلاع ‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org در دسترس است.

ثبت نام در این آزمون تا بیست و پنجم آذرماه ادامه دارد و داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب یک رشته امتحانی اصلی و یک رشته شناور اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال آتی، پنجم و ششم اردیبهشت ماه 1398 برگزار می شود.

همچنین ثبت ‌نام بیست و چهارمین المپیاد علمی- دانشجویی از امروز آغاز شد.

پایان زمان ثبت نام آزمون دکتری

فرآیند ثبت نام در آزمون دکتری سال 1398 دانشگاه ها و مرکز آموزش عالی کشور نیز ساعت 24 شامگاه گذشته- پنجشنبه- پایان پذیرفت.

آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری سال 1398 برای پذیرش در دوره‌ های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان سوم اسفند برگزار می شود.

ثبت‌نام این آزمون از ششم آذرماه آغاز و یک بار تمدید شده بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید