عضو کمیسیون بهداشت و درمان:

قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان قطعاً اصلاح می‌شود

کدخبر: ۲۵۵۱۰۴
اقتصادنیوز؛ علی نوبخت، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان مشمول بازنگری قرار گرفته و قطعاً به نفع کشور اصلاح خواهد شد.
قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان قطعاً اصلاح می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ علی نوبخت در مراسم تجلیل بیش از 4 دهه تلاش ماندگار دکتر ایرج فاضل در حوزه سلامت و ارتقای دانش پزشکی، اظهار داشت: بنده 32 سال توفیق همکاری با دکتر ایرج فاضل داشته و از 6 تیر ماه 1360 با وی آشنا شدم و زمانی که مقام معظم رهبری مورد سوءقصد قرار گرفت ایشان در عمل احیا و درمان رهبر نقش بی‌بدیلی داشتند.

وی با تأکید بر اینکه من در مورد اخلاق و برنامه‌های انسان‌دوستانه دکتر فاضل شهادت می‌دهم، گفت: نقش ایشان در سربلند کردن حوزه سلامت و درمان به ویژه در زمینه پیوند اعضا بسیار مهم است. همچنین در تشکیل انجمن‌های علمی پیوند اعضای ایران و مجمع انجمن‌های علمی فعالیت پررنگ و مؤثری داشته‌اند. 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه دکتر فاضل به خواست خودشان درخواست برای بازنشستگی کردند، گفت: بنده با قانون منع به کارگیری بازنشستگان به صورت کلی موافق نبوده‌ام، این قانون در برخی از جاها کور بوده و همان‌طور که دیدید این مسأله تذکر رهبر انقلاب را نیز به همراه داشت.

وی بیان داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی به مرکز پژوهش‌های مجلس دستور بازنگری این قانون را داده‌اند و من زمانی که این قانون را دیدم گفتم که مگر ماشین چمن‌زنی است و این مسأله به نفع مردم و کشور نخواهد بود. نمی‌توان نظام را از درون تهی کرد و یک جوان یک شبه نمی‌تواند جایگزین پزشکی شود که سال‌ها تجربه در کوله‌بار خود دارد. 

نوبخت اظهار داشت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان مشمول بازنگری قرار گرفته و قطعاً به نفع کشور اصلاح خواهد شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید