رئیس مجلس پاکستان در کنفرانس مبارزه با تروریسم:

برای حل مشکلات فعلی چاره‌ای جز همکاری مشترک نداریم

کدخبر: ۲۵۵۱۱۱
اقتصادنیوز؛ اسد قیصر، رئیس مجلس پاکستان گفت: برای ریشه‌کن کردن فقر و حل مشکلات در راستای مبارزه با تروریسم چاره‌ای جز همکاری مشترک بین کشورهای مبارز در حوزه تروریسم نداریم.
برای حل مشکلات فعلی چاره‌ای جز همکاری مشترک نداریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ اسد قیصر رئیس مجلس پاکستان در دومین کنفرانس رؤسای مجالس 6 کشور آسیایی درباره چالش‌های تروریسم و ارتباطات درون منطقه‌ای طی سخنانی اظهار داشت: برگزاری چنین اجلاسی باعث تقویت همکاری بین کشورهای حاضر در راستای مقابله با تروریسم می‌شود.

وی گفت: کشورهایی مثل ایران، افغانستان، ترکیه، چین و روسیه به عنوان روح و روان قاره آسیا محسوب می‌شوند،‌بنابراین  دارای موقعیت استراتژیک ویژه‌ای هستند.

اسد قیصر ادامه داد: این کشورها دارای منابع انسانی و طبیعی بسیاری هستند و این موضوع باعث تاثیر و ایجاد روابط بین کشورها در راستای مبارزه با تروریسم می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: فرهنگ و زبان کشورها جزو دارایی ارزشمند قاره آسیا محسوب می‌شوند و کشورهای عضو و حاضر در این اجلاس نقش مهمی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایفا می‌کنند.

رئیس مجلس پاکستان یادآور شد: کشور ما در خصوص مبارزه با تروریسم جهت‌گیری کرده و در این رابطه حمایت خود را از کشورهایی که در راستای مبارزه با تروریسم فعالیت دارند، اعلام می‌کنیم.

اسد قیصر همچنین خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی منطقه وضعیت حساس و ویژه‌ای دارد، بنابراین لازم است اقدامات و روابط و همکاری‌های مشترک بسیاری در این رابطه صورت گیرد و این روابط افزایش یابد.

وی در خاتمه گفت: برای ریشه‌کن کردن فقر و حل کردن مشکلات فعلی چاره‌ای جز همکاری مشترک نداریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید