مذاکره هیئت نظامی اسرائیل با پوتین علیه ایران و حزب‌الله

کدخبر: ۲۵۵۹۵۶
اقتصادنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از سفر هیأتی ازاین رژیم به مسکو برای مذاکره با مقامات روسیه علیه ایران و حزب‌الله خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، اسپوتنیک نوشت، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه مدعی شد که که اسرائیل حق دارد با حضور نیروهای ایران و حزب الله در سوریه مخالفت کند.

جلسه نمایندگان ستاد مشترک ارتش روسیه و اسرائیل روز چهارشنبه در پایتخت روسیه در چهارچوب موافقتنامه نتانیاهو با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه برگزار خواهد شد.

نتاینیاهو در این خصوص گفت: امروز، با توجه به توافق من با پوتین، هیاتی به  نمایندگی از  نیروهای دفاعی اسرائیل به مسکو رفته است. فعالیت ها و اقدامات ما در لبنان با رییس‌جمهوری روسیه به مذاکره گذاشته می‌شود.

وی مدعی شد: واضح خواهد شد که اسرائیل از حق و مسئولیت خود در برابر مقابله با اقدامات نظامی ایران در سوریه دفاع می‌کند و هم چنین با توجه به حق قانونی خود، با حزب الله و نفوذ آن در سوریه و گسترش نیروهای تحت حمایت ایران مقابله می‌کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در جهت مقابله با تلاش‌های حزب الله مانند حفر تونل اقدامات لازم را انجام می‌دهیم، افزود: در این راستا هر کاری انجام می‌دهیم و می‌دانم که این پیام به همتایان ما در  روسیه هم منتقل می‌شود.

نتانیاهو گفت: البته در این دیدار موضوعات دیگری از جمله بررسی ساز و کار همکاری نظامی دوجانبه در سوریه پس از سرنگونی هواپیمای روسیه، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید