تکذیب خبر خوراندن سوزن به دانش‌آموز خوزستانی توسط معلمش

کدخبر: ۲۵۶۱۰۵
اقتصادنیوز : بابک نوری زاده (مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان) در واکنش به خبر خوردن سوزن توسط یک دانش آموز به اجبار معلم در مدرسه گفت: این اتفاق در روز دوشنبه ۱۹ آذر ماه افتاده و اینکه معلم دانش‌آموز او را مجبور به بلعیدن سوزن کرده کذب است و صحت ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا،مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان خوراندن سوزن به دانش‌آموز دبیرستانی توسط معلمش را تکذیب کرد.مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان خوراندن سوزن به دانش‌آموز دبیرستانی توسط معلمش را تکذیب کرد.

بابک نوری زاده (مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان) در واکنش به خبر خوردن سوزن توسط یک دانش آموز به اجبار معلم در مدرسه گفت: این اتفاق در روز دوشنبه ۱۹ آذر ماه افتاده و اینکه معلم دانش‌آموز او را مجبور به بلعیدن سوزن کرده کذب است و صحت ندارد.

او توضیح داد: یکی از دانش‌آموزان در مدرسه بقیه‌الله بخش عین دو ناحیه چهار اهواز در زنگ تفریح پس از کلاس کار و فناوری واحد خیاطی به معلم خود می‌گوید، من سوزن خورده‌ام و دل درد دارم، در حالی که هیچ نشانه ظاهری از جمله خونریزی در این دانش‌آموز دیده نمی‌شد.

وی ادامه داد: پس از این اتفاق از طرف مدرسه به اولیای دانش‌آموز اطلاع داده می‌شود و آنها می‌گویند که ما در مسیر هستیم و کمی زمان می‌برد تا به مدرسه برسیم.

در این فاصله دانش آموز در دفتر می‌نشیند تا اینکه زنگ تفریح زده می‌شود و متوجه می‌شوند، دانش آموز سر کلاس حضور ندارد. با پیگیری مسئولان مدرسه متوجه می‌شوند که پدر این دانش‌آموز، او و خواهر دیگرش را بدون هماهنگی از مدرسه برده است.

نوری زاده اضافه کرد: بعد از آن پدر دانش‌آموز به مدرسه مراجعه می‌کند و درگیری بین او و عوامل مدرسه رخ می‌دهد که عوامل مدرسه با نیروی انتظامی تماس می‌گیرند و مساله صورت جلسه می‌شود.

بعد از آن دانش‌آموز به همراه ولی خود از مدرسه بیرون می‌رود. تا الان علت بلعیده شدن سوزن توسط خود دانش‌آموز مشخص نشده است. کسی از همکاران ما صحنه بلعیدن سوزن توسط دانش آموز را ندیده‌ و معلم نیز گفته است که دانش آموز در زنگ تفریح به من مراجعه کرده و این مساله را گفته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید