تغییرات تازه و جالب تلگرام برای فارسی‌زبان‌ها

کدخبر: ۲۵۶۲۰۵
​اقتصاد نیوز:پیام‌رسان تلگرام به تازگی نسخه جدیدی از به‌روز‌رسانی‌ها را برای اپلیکیشن خود روانه بازار کرده است.
تغییرات تازه و جالب تلگرام برای فارسی‌زبان‌ها

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از یورونیوز، در نسخه جدید که به نام «ورژن۵» خوانده شده است، تغییرات ریز و درشت فنی فراوانی اعمال شده با این حال یکی از مهم‌ترین آن‌ها ارایه نسخه دوم قابلیت پرطرفدار «نمایش لحظه‌ای» Instant View 2.0 است.

این قابلیت اجازه می‌دهد تا صفحات وب مستقیما در پیام‌رسان تلگرام به نمایش درآیند بدون آن‌که نیازی به مراجعه مستقیم به آن‌ها باشد.

در نسخه تازه قابلیت خواندن صفحه‌های وب راست‌ به چپ (شامل زبان فارسی) در نمایش لحظه‌ای اضافه شده است و فارسی‌زبانان به گونه‌ای آسان می‌توانند به محتوای صفحات وب دسترسی از داخل پیام‌رسان دسترسی پیدا کنند.

از دیگر به‌روز‌رسانی‌های تعبیه شده در نسخه تازه می‌توان به بهبود سرعت دریافت فایل‌ها به هنگام اشتراک‌گذاری، امکان ویرایش عکس پروفایل، ارتقای گرافیکی نرم‌افزار و تسهیل دسترسی به محتواهای صوتی و تصویری اشاره کرد.

تلگرام محبوب‌ترین نرم‌افزار پیام‌رسان ایرانی به شمار می‌رود و مطابق آمارها بیش از ۴۰ میلیون کاربر در ایران از آن استفاده می‌کنند.

با این حال مطابق نتایج مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با وجود فیلترینگ تلگرام در ایران، بیش از ۴۷ درصد کاربران هنوز از پیام‌رسان تلگرام استفاده می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید