ملاقات رییس جمهور سابق آمریکا با فرازمینی ها

کدخبر: ۲۵۶۲۲۸
​اقتصاد نیوز:رویارویی نزدیک با موجودات فرازمینی، همچون بروخورد از نوع نزدیک، امری غیر قابل برای عامه مردم است که اکثرا مورد تمسخر قرار می‌گیرند. اما زمانی که بحث بر سر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا باشد، چه‌ می‌توان گفت؟
ملاقات رییس جمهور سابق آمریکا با فرازمینی ها

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، بسیاری از مردم در سراسر جهان، ادعا می‌کنند که توسط موجودات فرازمینی ربوده شده و تجربیات دردناک یا بعضا شگفت‌آوری را حس کرده‌اند. از جراحی با ابزار فوق پیشرفته گرفته تا انتقال قابلیت‌های فرا انسانی، مواردی هستند که توسط افراد مذکور گفته شده‌اند. ولی زمانی که حرف بر سر برخورد از نوع نزدیک حول یکی از مشهورترین رئیس جمهورهای ایالات متحده آمریکا باشد، داستان فرق می‌کند؛ یعنی نه‌تنها تمسخری در میان نیست، بلکه تلاش‌های سازمان یافته‌ای انجام می‌شود تا سرپوشی معقولانه روی ماجرا قرار بگیرد. رئیس جمهور آیزنهاور جزو این دسته خاص قرار دارد.

ملاقات آیزنهاور با موجودات فرازمینی

تعطیلات زمینی یا فرازمینی؟

در شب بیستم فوریه سال 1954، رئیس جمهور آیزنهاور برای گذراندن تعطیلات به پالم اسپرینگز رفت. وی در حال بازگشت از یک سفر شکار پنج روزه بود که ناگهان بدون هیچ دلیل از پیش تعیین شده‌ای، باری دیگر راهی پالم اسپرینگز شد. هیچ‌ شخصی از این بازگشت ناگهانی خبر نداشت و اوضاع زمانی به اوج بحران خود رسید که ساعت ده شب همان روز، آیزنهاور در محل استقرار خود ناپدید شد. وی به مدت 12 ساعت ناپدید ماند و کار به جایی رسید که یک خبرنگار، طی انتشار مقاله‌ای، مرگ رئیس جمهور آیزنهاور را بر اثر حمله قلبی اعلام کرد!

آیزنهاور

 

روز بعد، آیزنهاور در فاصله 160 کیلومتری محل استقرار خود، یعنی در یک مراسم کلیسایی واقع در لس آنجلس، ظاهر شده و طی مصاحبه با خبرنگاران، اذعان داشت که به دلیل خرابی دندان به یک عمل اورژانسی نیاز پیدا کرده است.

گزارش‌هایی مبنی بر حضور وی در فرودگاه موراک که به‌نام پایگاه هوایی ادواردز معروف است و با ماشین فقط دو الی سه ساعت با پالم اسپرینگ فاصله دارد، منتشر شد. مدارک متعددی وجود دارد که پایگاه مذکور به مدت سه روز، یعنی از 19 تا 21 فوریه سال 1954، تمام ترددهای هوایی‌اش را لغو و پرسنل غیر ضرروی را مرخص کرده است. حال به صورت کاملا اتفاقی یا عمدی، بازه زمانی ناپدید شدن آیزنهاور با تعطیلی پایگاه موراک، تطبیق دارد. اما او در موراک چه کار میکرده است؟

وضعیت مرموز پایگاه موراک

یک الی دو هفته پس از ماجرای ناپدید شدن آیزنهاور، شایعاتی مبنی بر ملاقات رسمی وی با موجودات فرازمینی، تمام رسانه‌های آمریکا را تحت‌الشعاع قرار داد. این موضوع برای اولین بار توسط شخصی به‌نام فرانک ادواردز در یک برنامه رادیویی به بیرون درز کرد. میلیون‌ها نفر که علاقه شدیدی به بحث موجودات فرازمینی و یوفوها داشتند، مخاطبین همیشگی این برنامه بودند که در آخر، منجر به افشای ماجرا در سطح بالایی شدند.

در همین راستا، پرونده‌های موفان نیز حرف‌های بیشتری برای گفتن داشتند؛ همچون وجود چندین شاهدین عینی که آیزنهاور را هنگام ملاقات با فرازمینی‌ها، همراهی کرده بودند. به گفته‌ها آن‌ها و مشابه با دیگر پرونده‌های سیاسی، توافقی مهم و سری صورت گرفت؛ یعنی ارائه تکنولوژی‌های فوق پیشرفته در قبال اخذ مجوز برای تاسیس پایگاه‌های دائم فرازمینی در خاک آمریکا!

درست دو ماه پس از این قرار محرمانه، آیزنهاور قانونی مبنی بر محرمانه بودن مسائل مرتبط با یوفو اعمال می‌کند تا از درز هرگونه اطلاعاتی جلوگیری نماید؛ یعنی تمامی اطلاعات مرتبط با یوفوها در اطلاعات طبقه‌بندی شده امنیت ملی قرار گرفت:تحت هیچ شرایطی عموم جامعه یا رسانه‌های جمعی، اجازه ندارند تا از این موجودات اطلاعاتی داشته باشند. سیاست‌های کلی دولت نیز در راستای عدم وجود آن‌ها قرار می‌گیرند.

این درست همان نقطه از تاریخ است که تمامی موضوعات مرتبط با موجودات فرازمینی و یوفوها به حاشیه کشیده شد.

متاسفانه این تنها باری نیست که اطلاعاتی مبنی بر توافق موجودات فضایی با حکومت‌های ابر قدرت به بیرون درز می‌کند. ما درست یا غلط بودن ماجرا را نمی‌دانیم، اما بدون شک یک پروتکل کلی و ویژه درباره موجودات فرازمینی و یوفوها در کشورهایی همچون آمریکا به‌وجود آمده که تمامی اطلاعات از تحقیقات رسمی و آکادمیک، به انزوای کامل کشیده شدند؛ به طوری که اگر شخص یا اشخاص عالی رتبه‌ای با یک رویداد نزدیک مواجه شوند، ترجیح می‌دهند ساکت بمانند تا زندگی حرفه‌ای خود را نابود کنند. تمامی این موارد، می‌تواند نتیجه تصمیمات افرادی همچون آیزنهاور در گذشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید