نگرانی از افزایش کلاهبرداری آنلاین

کدخبر: ۲۵۶۸۲۱
اقتصاد نیوز:نتایج یک بررسی تازه نشان می دهد از هر ده آمریکایی هفت نفر نگران سرقت هویت خود در زمان انجام خریدهای کریسمس هستند.
نگرانی از  افزایش کلاهبرداری آنلاین

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس ، در حالی که معمولا تمامی آمریکایی‌ها در سال نوی میلادی خریدهایی را از طریق اینترنت انجام می‌دهند اما نگرانی در مورد کلاهبرداری های آنلاین روز به روز در حال افزایش است.

یافته‌های موسسه Generali Global Assistance نشان می دهد 71 درصد آمریکایی ها نگران سرقت اطلاعات مالی و شخصی خود در حین خریدهای آنلاین ایام کریسمس هستند. بررسی یادشده با مشارکت 1004 آمریکایی در ماه نوامبر سال 2018 صورت گرفته است.

بر همین اساس 91 درصد آمریکایی ها هم قصد دارند در ایام تعطیلات کریسمس حتما خرید کنند. 65 درصد مردم گفته اند به دنبال مراجعه حضوری به فروشگاه ها و خرید هستند. 59 درصد گفته اند این کار را به طور آنلاین و از طریق لپ تاپ یا رایانه انجام می‌دهند و 36 درصد هم گفته‌اند برای چنین کاری از گوشی های هوشمند استفاده می‌کنند.

64 درصد پاسخ دهندگان گفته‌اند با حضور در 2 تا 5 مغازه خریدشان را انجام می‌دهند، ولی 23 درصد هم گفته‌اند برای این کار از 6 تا 10 مغازه بازدید خواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید