عبدالله ناصری:

تلاش احمدی نژاد برای دیدار با بزرگان اصلاحات بی‌نتیجه ماند

کدخبر: ۲۵۶۹۰۴
اقتصادنیوز: چهره سیاسی اصلاح طلب با انتقاد از مواضع اخیر احمدی نژاد گفت: تلاش احمدی نژاد و همراهان وی برای دیدار با بزرگان اصلاح‌طلب هیچگاه محقق نشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر فوری، اظهارات جنجالی احمدی نژاد از اصولگرا تا اصلاح طلبان را وارد گود اظهارنظر کرده است، نقطه مشترک این واکنش ها این است که احمدی نژاد و یارانش آماده ورود به انتخابات دیگر می شوند. در میانه این تحلیل ها برخی چون سلیمی نمین از احتمال نزدیکی تندروهای اصلاح طلب با جریان احمدی نژادی روایت می کنند. ادعایی که اصلاح طلبان روی خوشی به آن نشان نداده و آن را رد می کنند.

عبدالله ناصری چهره سیاسی اصلاح طلب درباره اینکه آیا ارتباطاتی میان طیف نزدیک به احمدی نژاد و اصلاح طلبان تندرو وجود دارد اظهار کرد: آنچه آقای سلیمی نمین گفتند خلاف واقعیت است و هیچ ارتباطی بین احمدی نژاد و اصلاح طلبان وجود ندارد.

وی افزود: احمدی نژاد در طی چند سال اخیر به خصوص از سال ۹۴ تمام تلاش خود را به کار بست تا با بزرگان اصلاح طلب دیدار کند اما اصلاح طلبان رویکرد و نگاه خوبی به این قسم تلاش ها نداشتند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: حتی برخی از نیروهای نزدیک به احمدی نژاد درصدد دیدار با اصلاح طلبان بودند اما این امر نیز با توجه به تفاوت رویکردها صورت نگرفت. اصلاح طلبان معتقدند دولت احمدی نژاد به دلیل فرآیندی که در انتخابات ۸۸ انجام داد از مشروعیت ساقط است بنابراین هیچ ملاقاتی بین وی و اصلاح طلبان صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: هیچ ملاقاتی تا به امروز میان احمدی نژاد، چهره های منتسب و نزدیک به وی با رهبران و چهره های اصلاح طلب صورت نگرفته است و هرآنچه در این باره مطرح می شود کذب محض است.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان گفت: مواضع، رویکردها و راهبردهای اصلاح طلبان برای همه مردم و جامعه سیاسی کشور روشن است و مشخص بوده که هیچ قرابتی بین احمدی نژاد و اصلاح طلبان وجود ندارد. احمدی نژاد درصدد است باتوجه به از دست دادن موقعیت و پابگاه خود در بین مردم و جریانات سیاسی یه هر قیمتی که شده است مجددا به عرصه قدرت بازگردد ولی این روند با توجه به فعالیت های اصلاح طلبان وجود ندارد.

وی تصریح کرد:،حاکمیت و جریان اصلاح طلب در حال حاضر با احمدی نژاد ارتباطی نداشتند و از این به بعد نیز نخواهند داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید