سوال کاظم جلالی از وزیر اطلاعات درباره اعطای 2500 گرین کارت به فرزندان مقامات

کدخبر: ۲۵۷۱۴۹
اقتصادنیوز: رییس فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر این که اعطای 2500 گرین کارت به فرزندان مقامات مسئول صحت ندارد، گفت: امسال در سال تحریم قرار داریم و دشمنان ما به دنبال از بین بردن انقلاب شکوهمند هستند. لذا باید جلوی دشمن ایستاد که این تنها با شعار دادن میسر نمی‌شود. باید رفتارهای درستی به خصوص از سوی ما مسئولان انجام شود.

به‌ گزارش ‌اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، کاظم جلالی  در جلسه علنی امروز ( سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در توضیح سوالش از وزیر اطلاعات درباره موضوع اعطای 2500 گرین کارت به مقامات جمهوری اسلامی ایران و فرزندان آنها، گفت:  مردم این سوال را می‌پرسند که چطور در پی مذاکرات هسته ای که باید مسائل ملی پیگیری می‌شد به یک باره 2500 نفر از فرزندان و وابستگان مسئولان تابعیت گرفتند؟

وی افزود: با مراجعه به تاریخ قراردادها و موارد متعددی را می بینیم که در مقابل چیز ناچیزی منافع ملی را به هدر داده‌اند که این به خوبی در نظام قاجار و پهلوی مشهود است. این که از زبان ما بیان شود مشخص نیست که آینده نسبت به آن چه واکنشی نشان می‌دهد. آن هم در زمان کنونی که منافع ملی در میان است، تاریخ می‌پرسد که چطور مسئولان یا مذاکره کنندگان به دنبال منافع خود بودند. باید وزارت اطلاعات این موضوع را پیگیری کند.

به گفته رییس فراکسیون مستقلین ولایی سخنان زیادی از سوی مسئولان مطرح می‌شود که باعث می‌شود مطالب بسیاری در ذهن مردم انباشته شود. در این مورد باید تاملی صورت گیرد.

تکمیل می‌شود...

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید