واکنش روسیه به گزارش سنای آمریکا درباره مداخله در انتخابات 2016

کدخبر: ۲۵۷۱۸۶
اقتصادنیوز؛ دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهوری روسیه با زیر سوال بردن گزارش کمیته تحقیقات سنای آمریکا درباره مداخله روسیه در انتخابات این کشور اعلام کرد که این گزارش نامفهوم است و نمیتوان از آن نتیجه ای گرفت.
واکنش روسیه به گزارش سنای آمریکا درباره مداخله در انتخابات 2016

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ دیمیتری پسکوف روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این گزارش را خوانده ام اما چیزی در آن ندیده ام ضمن اینکه در این گزارش اتهامات کلی مطرح شده است. 

وی افزود: از ما ایراد گرفته اند که (برخی از روسها) دیدگاه انتقادی در مورد برخی موضوعات داخلی آمریکا دارند اما اشاره نشده است که نقش روسیه در ذهنیت این افراد چیست؟.

پسکوف با بیان اینکه ادعاهای مطرح شده هیچ استدلالی ندارند، گفت: دولت و حکومت روسیه هیچ وجه مشترک و ارتباطی با هر گونه مداخله بویژه با چنین مداخله ای (دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) ندارد.

گفتنی است موضوع دخالت احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا، از زمان جدی شدن کارزارهای انتخاب ریاست جمهوری آمریکا آغاز شد و در ابتدا طرفداران هیلاری کلینتون نامزد انتخابات این موضوع را علیه ترامپ مطرح کردند.

پس از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، این موضوع توسط مخالفان از جمله چند رسانه قدرتمند غربی که ترامپ آنان را فیک نیوز (خبرجعلی) می خواند پیگیری شد و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و به خاطر برملا شدن اظهارات ضد و نقیض اطرافیان ترامپ هر روز جدی تر می شود.

روسیه همواره اتهام مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید