تلویزیون رول‌ شدنی ال جی آماده عرضه به بازار +عکس

کدخبر: ۲۵۷۲۲۴
​اقتصاد نیوز:براساس آخرین گزارش‌ها، انتظار می‌رود که ال‌جی در سال ۲۰۱۹، تلویزیون رول ‌شدنی خود را معرفی و به بازار عرضه کند.
تلویزیون رول‌ شدنی ال جی آماده عرضه به بازار +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از زومیت، باوجودی که خبرهای ضد و نقیضی در مورد زمان معرفی گوشی هوشمند تاشدنی ال‌جی منتشر شده است؛ اما براساس آخرین خبرها، انتظار می‌رود که تلویزیون هوشمند رول شدنی ال‌جی در سال ۲۰۱۹ رونمایی و به بازار عرضه شود.

یکی از منابع آگاه، خبرهای جدیدی در مورد تلویزیون رول شدنی ال‌جی در اختیار خبرگزاری بلومبرگ قرار داده است. همان‌طور که می‌دانید، نمونه‌ی اولیه‌ی تلویزیون هوشمند رول‌شدنی ال‌جی، در نمایشگاه CES 2018 به‌نمایش گذاشته شد. در آن مقطع زمانی مشخص نبود ال‌جی چه زمانی قصد دارد تلویزیون رول‌شدنی خود را معرفی کند؛ اما آخرین خبرها حاکی از آن است که ال‌جی، سال آینده‌ی میلادی تلویزیون رول شدنی خود را به‌ بازار عرضه خواهد کرد تا در دسترس کاربران قرار گیرد.

تلویزیون رول شونده

نمایشگر ۶۵ اینچی OLED این تلویزیون، امکان رول شدن و قرار گرفتن در جعبه‌ی پایین تلویزیون را دارد. همچنین کاربران می‌توانند تنها از بخشی از نمایشگر برای نمایش دادن تصویر استفاده کنند. براساس اعلام بلومبرگ، احتمال دارد ال‌جی در ماه فوریه و در کنگره‌ی جهانی موبایل، اولین گوشی 5G خود را معرفی کند. ال‌جی و اسپرینت اعلام کرده‌اند که قصد دارند در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، اولین دستگاه خود را با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G به بازار عرضه کنند.

ماه گذشته نیز Engadget گزارشی در مورد تلویزیون رول‌شدنی ال‌جی منتشر کرد. ظاهرا در برخی اسناد داخلی شواهدی مبنی بر تصمیم ال‌جی برای معرفی نمایشگر رول‌شدنی در ماه ژانویه و در نمایشگاه CES 2019 رویت شده بود. همچنین، در آن مقطع زمانی، ایوان بلس و Engadget پیش‌بینی کرده بودند که ال‌جی گوشی هوشمند تاشدنی نیز به‌نمایش خواهد گذاشت. اما منبع آگاهی که اطلاعات را در اختیار بلومبرگ قرار داده است، نظر دیگری دارد.

باید منتظر باشیم ببینیم در نهایت ال‌جی چه محصولاتی را در سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهد کرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید