موسوی لاری مطرح کرد:

خاتمی، محسن هاشمی را مناسب ریاست شورای شهر می‌دانست تا شهرداری

کدخبر: ۲۵۷۳۷۷
اقتصادنیوز: سیدعبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور اصلاحات در گفت‌وگو با ایرنا دلایل مخالفت بزرگان اصلاحات با شهرداری محسن هاشمی پرداخت.

 به گزارش اقتصادنیوز او تاکید کرد:« هیچکس با شخص آقای محسن هاشمی مخالف نبوده و نیست. با خیلی از اعضای شورای شهر هم صحبت کردم و هیچکدام مخالف نبودند. دغدغه خیلی ها از شورای شهر و بدنه اصلاحات این بود که کسانی که آقای محسن هاشمی را تشویق می کنند شهردار شود تا آخر با او نمانند و ممکن است همان ها در شهرداری برای او مشکل ساز شوند.آقای افشانی زمانی که آمد 19 رای از 21 رای را کسب کرد. ولی در عزل و نصب‌ها با مخالفت عده ای مواجه شد. گروه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی در کشور وجود دارد و مخالفت می کردند. اگر به این مخالفت‌ها بدهی چند هزار میلیاردی شهرداری را بیافزاییم، باعث فلج شدن عملکرد شهردار می شود.»

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با نقل قول دیدگاه سیدمحمدخاتمی رهبر جریان اصلاحات در این زمینه تاکید کرد: «به علت اینکه آقای خاتمی به آقای محسن هاشمی علاقه داشته و دارد، مخالفت خود را با این موضوع بیان کرد. من از زبان آقای خاتمی می گویم که به آقای هاشمی گفت، شما ریاست شورا را در اختیار دارید و می توانید در تمشیت امور شهرداری و شورای شهر موثر باشید، اگر متولی مستقیم امور مدیریت شهری بشوید ممکن است همه مشکلات قبلی و بعدی پای شما نوشته شود.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید