امیرکیومرث حیدری تاکید کرد:

ارتباط نیروی زمینی ارتش با دانشگاه

کدخبر: ۲۵۷۴۸۳
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از اصول مهم نیروی زمینی ارتش ارتباط با دانشگاه و شرکت های دانش بنیان است و این مهم نیروی زمینی را به یک نیروی عالم و پاسخگو تبدیل خواهد کرد.
ارتباط نیروی زمینی ارتش با دانشگاه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امیر کیومرث حیدری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوانیروز و شرکت‌ها دانش بنیان، گفت: بنابر فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اتکا بر علم و دانش بومی، هوانیروز همچون دیگر زیر مجموعه‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مکلف به همکاری با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه طی چهل سال گذشته نهال انقلاب به یک درخت تنومند تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: از برکات و دستاوردهای درخت تنومند انقلاب اسلامی می‌توان به فعالیت‌های هوانیروز و زیرمجموعه‌های نیروی زمینی ارتش برپایه علم و دانش بومی اشاره کرد.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید یک نیروی عالم و پاسخگو به نیازهای عملیاتی روز باشد که این مهم با تکیه بر علم و دانش محقق می‌شود.

امیر حیدری با اشاره به نزدیکی به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تولید داخلی بر پایه نیروی کار و علم و دانش بومی است که این موضوع در سایه اصل ارتباط علمی با دانشگاه ها در تمام مجموعه های نیروی زمینی ارتش به دست آمده و همچنان این مهم پیگیری خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید