امنیت ایران مثال‌زدنی است

کدخبر: ۲۵۷۵۲۵
معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه امنیت ایران در دنیا مثال زدنی است گفت: امنیت کشور که نیروی انتظامی مسئول برقراری آن است با کمک همه سازمان‌های امنیتی مثال زدنی است.
امنیت ایران مثال‌زدنی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار محمد علی نوری نژاد عصر امروز در مراسم چهلم شهید سید نورخدا موسوی اظهار داشت: افتخار داریم امروز در این جمع حضور پیدا کرده‌ایم و به عنوان یک عضو نیروی انتظامی از همه شما قدردانی می‌کنم و از طرف فرمانده نیروی انتظامی از همه شما به خاطر برگزاری تشییع باشکوه پیکر شهید بزرگوار تشکر می‌کنم چرا که تشییع پیکر شهید در استان و کشور مثال  زدنی بود.

وی افزود: از مردم مومن، دلیر و سلحشور استان لرستان غیر از این انتظار نیست، بنده افتخار داشتم در اوایل سال‌های انقلاب با جوانان شما در این استان و رزمندگان لشکر 57 در جبهه‌های دفاع مقدس هم‌رزم باشم، با توجه به شناختی که از مردم لرستان داشتم این مراسم تشییع دور از انتظار نبود.

معاون هماهنگ کننده ناجا عنوان کرد: ملت بزگوار ایران به ویژه مردم لرستان قدر شناس کسانی هستند که در برقراری امنیت و نظم کشور جان خود را فدا می‌کنند، در نیروی انتظامی از جوانان سلحشور، متدین و رزمنده استان لرستان کم نداریم، جوانان غیوری که وقتی وارد نیروی انتظامی ی شوند امنیت خود را فدای امنیت مردم می‌کنند.

وی بیان کرد: این جوانان هر جا نیاز باشد جان فدا هستند و نمونه آن آرمیدن دو شهید بزرگوار سید نورخدا موسوی و شهید حادثه تروریستی اهواز است؛ به لطف خدا روحیه، شجاعت و مقاومت دلیرانه جوانان زبانزد خاص و عام است و زمانی که به شهادت می رسند فضای معنوی کشور را معنوی تر می کنند.

نوری نژاد تصریح کرد: شهید سید نورخدا موسوی تنها شهید شناخته شده برای  شهر خرم‌آباد، لرستان و کشور ایران نبود بلکه فضای مجازی را که رصد می کنیم در مورد این شهدای بزرگوار که معنویت بخش هستند ملاحظه می شود که  آوازه‌ای جهانی دارند.

وی خاطرنشان کرد: جوانی که برای برقراری امنیت در مرزهای سر به فلک کشیده جان خود را فدای امنیت کشور می‌کند و در مدت 10 سال جانبازی به سر می‌برد و خانواده وی حماسه سازی و ایثارگری می‌کنند حتما آوازه دارد و به گوش همه جهان رسیده است.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی از توانمندی این جوانان غیور و  دلاور در اجرای ماموریتش بهره‌مند است و سختی‌های فراوانی دارد و در کوی و برزن، جاده و خیابان، دریا و هر جا که قلمرو نظام مقدس جمهوری اسلامی  است ماموران نیروی انتظامی آماده برای انجام ماموریت هستند.

نوری نژاد عنوان کرد: قول می‌دهم همکاران این شهید بزرگوار در اقصا نقاط کشور در انجام ماموریت در مرزها، برقراری امنیت در شهرها، در مقابله با اشراری که به جان و مال مردم نظر سو دارند با قدرت و با شدت از این امنیت حفاظت کنند، امنیتی که مثال زدنی در دنیا است؛ امنیت کشور که نیروی انتظامی مسئول برقراری آن است با کمک همه سازمان‌های امنیتی مثال زدنی است و حتما با تجهیزات، پول و امکانات مادی برقرار نمی‌شود بلکه حتما نیاز به مامورانی دارد فداکار، باهوش، معنوی، جان فدا و امانت دار که وظیفه داریم در نیروی انتظامی با سازماندهی نیروها در این جهت و با به کارگیری و استفاده از معنویتی که شهدا به سازمان نیروی انتظامی دارند استفاده کنیم و این راه را ادامه دهیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید