امام‌جمعه اصفهان: دولتمردان اگر مالیات می‌خواهند باید برای اصفهان هزینه کنند

کدخبر: ۲۵۷۶۲۵
اقتصادنیوز؛ یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان گفت: دولت‌مردان بدانند که اصفهان و استان اصفهان به اندازه یازده استان کوچک مالیات می‌دهد، اگر این مالیات‌ها را می‌خواهند باید برای اصفهان هزینه کنند.
امام‌جمعه اصفهان: دولتمردان اگر مالیات می‌خواهند باید برای اصفهان هزینه کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: یک درخت کامل نیست، مگر اینکه ثمره پاک و خوب تحویل بشر بدهد، دین کامل نیست مگر اینکه این دین بتواند انسان را از گناه خارج کند و اگر دین توانست انسان را از گناه خارج کند، این دین درست است و ضعیف نیست.

وی به دو مناسبت پیش رو اشاره کرد و افزود: پنجم دی ماه سالگرد تأسیس یگان حفاظت هواپیمایی است؛ بعد از اینکه جنایاتی در مسافرت‌های هوایی انجام شد، امام دستور تأسیس این یگان را دادند تا امنیت مسافران هوایی تأمین شود و مناسبت دیگر روز ثبت احوال است.

امام جمعه اصفهان در ادامه به استعفای نمایندگان استان اصفهان در مجلس اشاره و بیان کرد: از استعفای نمایندگان و مسائل مربوط به آب حمایت کردیم چرا که نمایندگان صدای مردم را به دولتمردان رساندند؛ فعالیت‌های خوبی هم شد و رئیس جمهور هم دستوری به آقای جهانگیری داده است که با توجه به اهمیت زاینده‌رود، برای زندگی مردم و همچنین کشاورزی، صنعت و گردشگری پیشنهاد نمایندگان محترم را بررسی و در هیأت دولت مطرح شود.

نمایندگان به محل کار خود بروند

طباطبائی‌نژاد تصریح کرد: نظر ما این است که آقایان نمایندگان باید این دستور را پیگیری کنند تا قدم مثبتی برداشته شود، اما نمایندگان از نظر استعفا نباید دیگر کار را ادامه دهند و مجلس را ضعیف نکنند و در هفته آینده به در محل کار خودشان حاضر شوند تا ان‌شاءالله گام درستی برای این کار برداشته شود.

امام جمعه اصفهان همچنین اظهار داشت: دولت‌مردان بدانند که اصفهان و استان اصفهان به اندازه یازده استان کوچک مالیات می‌دهد، اگر این مالیات‌ها را می‌خواهند باید برای اصفهان هزینه کنند؛ اگر درآمد می‌خواهند باید بگذارند صنایع سر پا باشد و همان‌طور که می‌دانید سال گذشته قسمتی از ذوب‌آهن به خاطر کمی آب مختل ماند.

وی بیان کرد: روز سه شنبه آینده بیست و پنجم برج مسیحی تولد حضرت مسیح (ع) است و این ولادت را که معجزه‌ای جهانی بود، تبریک عرض می‌کنم، چرا که این ولادت بر خلاف طبیعت انجام شد یعنی مادری بدون همسر، فرزندی را به وجود آورد، اما خداوند در قرآن می فرماید: مَثَل عیسی بن مریم مثل آدم است. تعجب نکنید و این جریان یک خداشناسی کامل است.

طباطبایی‌نژاد در ادامه گفت: متأسفانه کسانی که در سطح دنیا ادعای پیروی از این دین را دارند و درحالی که این پیامبر مصداق مهربانی است، ولی بویی از محبت و مهربانی حضرت مسیح را نبرده‌اند.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: بدانید عزیزان که ابرقدرتی آمریکا روز به روز رو به افول، اضمحلال و از بین رفتن است و از خداوند می‌خواهیم که ما را از شر این دولت‌ها در امان دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید