تذکر یک نماینده: استعفای نمایندگان اصفهان باید در دستور کار قرار گیرد

کدخبر: ۲۵۸۰۱۰
اقتصادنیوز: نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای نمایندگان اصفهان، طبق آئین‌نامه باید مورد بررسی در صحن علنی قرار گیرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، عبدالحمید خدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با اشاره به استعفای نمایندگان اصفهان، گفت: ضمن خیرمقدم به نمایندگان اصفهان برای حضور در مجلس، اما باید اظهار تأسف کنم که چرا هنوز آئین‌نامه درباره این موضوع اعمال نشده است.

وی ادامه داد: از رئیس جلسه انتظار داریم به سوگند خود مبنی بر اجرای آئین‌نامه داخلی مجلس پایبند باشد و این موضوع را در دستور کار مجلس قرار دهد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین نمایندگان اصفهان که استعفا دادند، قطعاً انتظار دارند که مجلس مطابق با آئین‌نامه، این استعفا را در دستور کار قرار داده و بررسی کند.

خدری تأکید کرد: انتظار ما از هیئت رئیسه مجلس این است که توقع نمایندگان اصفهان را برآورده کنند و هر چه سریعتر این موضوع را در دستور کار مجلس قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور نمایندگان اصفهان در مجلس تا زمانی که استعفای آنان مورد بررسی قرار نگرفته است، درست نیست و باید طبق آئین‌نامه، این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش مهر، این نماینده هفته گذشته هم در تذکری شفاهی خواستار بررسی استعفای نمایندگان اصفهان در مجلس شده بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید