عکس زیر خاکی از 3 مربی مشهور فوتبال

کدخبر: ۲۵۸۱۰۱
اقتصاد نیوز: دردنیای فوتبال لزوما بهترین فوتبالیست ها درآینده مربیان خوبی نمی شوند و مثال ویژه برای این موضوع دیگو مارادونای آرژانتینی است که در زمان بازیگری اعجوبه بود اما در خصوص مربیگری استعدادی ندارد.
عکس زیر خاکی از 3 مربی مشهور فوتبال

به گزارش اقتصاد نیوز، برخی از بازیکنان فوتبال اما بعد از خداحافظی ازمیادین رسمی، به شغل مربیگری روی می آورند و به موفقیت های بزرگی می رسند.

یکی از بزرگترین این نمونه ها پپ گواردیولا سرمربی فعلی منچستر سیتی است. او که پیش تردرتیمی مثل بارسلونا با اقتدارتمامی عنوان های مهم سرمربیگری را کسب کرده بود به بایرن مونیخ رفت و در آنجا نیز موفق عمل کرد. پپ در سال های اخیر در تیم سیتی نیز عملکرد فوق العاده ایی داشته و چند قهرمانی در کارنامه خود ثبت کرده است. یکی دیگر از بازیکنانی که مربی موفقی شد لوئیس انریکه بود.اوکه دربارسلونا کارنامه خوبی داشت این روزها تیم ملی فوتبال اسپانیا را هدایت می کند.

در عکس قدیمی زیراین دو مربی موفق همراه با ژوزه مورینیو که اخیرا به دلیل نتایج ضعیف از منچستر یونایتد کنار گذاشته شد دیده می شوند.

این عکس در سال های دور و زمانی که پپ و انریکه دربارسلونا بازی می کردند و مورینیو نیزآنالیزورآبی و اناری ها بود گرفته شده است.

عکس قدیمی از مربیان فوتبال جهان

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید