در نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با ظریف و معاونینش چه گذشت؟

کدخبر: ۲۵۸۱۰۶
اقتصادنیوز؛ نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر و معاونین وزارت امور خارجه در محل این وزارتخانه برگزار شد.
در نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با ظریف و معاونینش چه گذشت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ علی نجفی خوشرودی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از حضور اعضای این کمیسیون در وزارت امور خارجه کشورمان خبرداد و گفت:نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر و معاونین وزارت امور خارجه در محل این وزارتخانه برگزار شد.

وی افزود:در این نشست،ظریف وزیر امور خارجه و معاونین وی گزارشی از آخرین وضعیت تحرکات منطقه‌ای و بین‌المللی و روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌ها و فعالیت‌های وزارت امور خارجه ارائه کردند. اعضای کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به موضوعات مهم منطقه ای و مقاومت حداکثری در مقابل فشار حداکثری آمریکا، استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای تأمین نیازمندی‌های کشور در شرایط تحریم و فشار شکست سیاسی آمریکا مبنی بر به صفر رساندن صادرات نفت ایران،در ادامه مطرح کرد: نقش ایرانیان خارج از کشور ، اولویت و اهمیت روابط با همسایگان، اهمیت و ضرورت هماهنگی بیشتر با دستگاه‌ها در روابط خارجی، استفاده از ظرفیت مجلس برای پیشبرد سیاست خارجی، ضرورت حمایت بیشتر از دستگاه دیپلماسی برای مقابله با روندهای مغایر منافع و امنیت ملی، توجه ویژه وزارت امور خارجه به دیپلماسی اقتصادی، اهتمام به اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین پشتوانه مقابله با فشارها و تحریم‌ها از اهم موارد مطروحه در این نشست بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید