واکنش‌های ضد و نقیض به خبر «درگذشت هاشمی شاهرودی»

کدخبر: ۲۵۸۲۳۶
اقتصادنیوز: در حالیکه برخی افراد نزدیک به آیت‌الله هاشمی شاهرودی خبر درگذشت وی را تایید می‌کنند اما زیرنویس شبکه خبر حالکی از این است که رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت هاشمی شاهرودی را تکذیب کرده است.
واکنش‌های ضد و نقیض به خبر «درگذشت هاشمی شاهرودی»

به گزارش  اقتصادنیوز، صبح امروز رسانه‌های خبری خبر دادند که هاشمی شاهرودی، پس از تحمل ماه‌ها بیماری ساعاتی پیش دعوت حق را لبیک گفته است؛ خبری که پس از انتشار توسط برخی رسانه‌های رسمی از جمله صدا و سیما هم تایید شد.

شبکه خبر صدا و سیما در بخش خبری زنده با تایید این خبر اعلام کرد که هاشمی شاهرودی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشته است. اما دقایقی پیش این شبکه با تذکر مجمع در زیرنویس این شبکه نوشت: رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت آیت‌الله شاهرودی را تکذیب و اعلام کرده که حال ایشان به شدت وخیم است.

خبرگزاری فارس هم به نقل از یکی از اعضای تیم پزشکی آیت الله هاشمی شاهرودی نوشت: از لحاظ پزشکی امکان حیات ایشان وجود ندارد اما خبر فوت را باید خانواده ایشان اعلام کنند.

در همین حال یکی از مسئولان بیمارستانی که آیت‌الله هاشمی شاهرودی در آن بستری است، اعلام کرده‌است که هنوز دستگاه‌های پزشکی را از وی جدا نکرده‌اند.

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید