تعداد جانباختگان حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد به 8 تن رسید

کدخبر: ۲۵۸۵۳۴
اقتصادنیوز: بنابر اعلام اورژانس تهران یکی دیگر از دانشجویان مصدوم حادثه واژگونی دانشگاه آزاد در پایتخت نیز دقایقی پیش به علت شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد و تعداد کل جانباختگان این حادثه به هشت تن افزایش یافت.

به گزارش اقتصادنیوز؛ محمدکرم دُرآبادی مدیر مرکز روابط عمومی اورژانس تهران بعدازظهر سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این دانشجو حدود 30 ساله در بیمارستان شریعتی بستری بود.

به گفته وی در این حادثه 27 دانشجو مصدوم شدند که 24 نفر آنان به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

به گزارش ایرنا این حادثه امروز در محوطه داخلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات رخ داد.

برخی منابع پیشتر سکته قلبی راننده اتوبوس را عامل رخداد این حادثه اعلام کرده بودند که مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران این موضوع را تایید نکرد و گفت: سکته قلبی راننده اتوبوس هنوز مورد تایید ما نیست و علت مرگ وی که در حادثه جان خود را از دست داده در دست بررسی قراردارد.

** علت حادثه در دست بررسی پلیس

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز علت اصلی واژگونی اتوبوس در داخل محوطه دانشگاه علوم و تحقیقات را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد.

سرهنگ حسن عابدی به خبرنگار ایرنا گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل بیش از 30 دانشجو به دلایل نامشخص با یک دیواره بتنی در حاشیه مسیر کوهستانی دانشگاه برخورد کرد و در ادامه واژگون شد.

وی با بیان اینکه علت این برخورد شاید عدم تعادل راننده، مشکل فنی در اتوبوس یا عوامل دیگری باشد افزود: کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور دارند و مشغول بررسی علت این تصادف مرگبار هستند.

دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه پنج تهران بالاتر از میدان پونک واقع شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید