ترامپ دستمایه تمسخر کاربران توییتر شد

کدخبر: ۲۵۸۶۰۷
اقتصاد نیوز:«گوشه‌ای از لوایح زیادی که امضا می کنم»، متنی بود که ترامپ همراه با تصویر خودش در حال امضای یک سند منتشر کرد اما به باور کاربران سند مذکور چیزی جز یک برگه کاملا سفید نیست.
ترامپ دستمایه تمسخر کاربران توییتر شد

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو، رییس جمهور آمریکا هرگز علاقه خود به استفاده از توییتر را پنهان نکرده و بسیاری از موضع گیری ها و واکنش هایش نسبت به رویدادهای سیاسی را به جای مجاری رسمی از طریق توییتر اعلام می کند.

ترامپ برخلاف بسیاری از سیاستمداران دیگر توییت های زیادی را منتشر می کند و همین مساله جنجال های پیرامون صفحه شخصی او را افزایش داده است. در جدیدترین مورد نیز کاربران وی را به تظاهر متهم کرده و عقیده دارند که آنچه ترامپ لایحه خوانده یک برگه خالی بیشتر نیست. 

توییتر ترامپ
 

 

واکنش کاربران به انتشار این پست نیز به نوبه خود جالب است:

  • روال امضای لایحه توسط شما از آخر به اوله؟ این سوال رو می پرسم چون برگه سفیده
  • شما خیلی باهوشید چون از جوهر نامریی استفاده کردین
  • یکی از کاربران نیز به دیالوگی از «اولنا تایرل» در بازی تاج و تخت استناد کرده: قلم رو بزار زمین عزیزم، هر دوی ما می دونیم که چیزی برای نوشتن نداری.
  • این تصویر همونقدر ساختگیه که رهبری تو آقای رییس جمهور
  • این لیست دستاوردهای شماست آقای ترامپ؟
  • شاید بعد از امضا میخای برگه سفید رو برای ولادمیر بفرستی تا جزییاتشو بنویسه

برخی کاربران نیز تاکید کرده اند که در روز انتشار این تصویر تنها دو لایحه توسط ترامپ امضا شده که با تعداد لوایح روی میز همخوانی ندارد.

ترامپ قبلا به خاطر اشتباه گرفتن دخترش در توییتر و استفاده از کلمه ساختگی covfefe نیز مورد هجمه قرار گرفته بود تا جایی که این واژه برای مدتی ترند بود و توییت مربوط به آن ده ها هزار بار لایک و بازنشر شد. 

پیش از این خبرهایی مبنی بر افزایش مخفیانه لایک های صفحه توییتر ترامپ منتشر شده بود اما بعدا توییتر مدعی شد که این مساله ناشی از یک باگ بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید