روایت عارف از گفت‌وگو با مادر دانشجوی حادثه‌دیده دانشگاه آزاد

کدخبر: ۲۵۸۸۱۱
اقتصادنیوز: محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (چهارشنبه) برای عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد - واحد علوم و تحقیقات - به بیمارستان امام خمینی (ره) رفته بود، با انتشار عکسی از ایسنا در صفحه اینستاگرام خود، روایت کوتاهی از این دیدار منتشر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عارف نوشت: امروز به اتفاق تعدادی از همکارانم در مجلس به عیادت از  دانشجویان مصدوم در بیمارستان امام خمینی رفتیم. برخی از دانشجویان عزیز به لطف الهی و تلاش تیم پزشکی مرخص شدند ولی تعدادی دیگر هنوز تحت درمان هستند و باید با جدیت روند درمانشان توسط پزشکان و مسئولان بهداشت و درمان دنبال شود.

خانواده برخی از دانشجویان عزیز درخصوص مسئولیت‌پذیری مدیران دانشگاه آزاد سخنان به‌حقی مطرح کردند. مادر یکی از آنان که از  شدت مصدومیت فرزند عزیزش بسیار ناراحت بود، خواستار رسیدگی جدی کادر پزشکی بیمارستان به فرزندش بود. به ایشان اطمینان دادم که تمام تلاش و اهتمام پزشکان و پرسنل بیمارستان، درمانِ به‌موقع تمامی دانشجویان مصدوم است.

باید مادر بودن را درک کرد و گلایه‌ها و فریادها و اعتراض‌های این بزرگواران را با جان و دل شنید و با سعه صدر با این عزیزان همدردی کرد و وظایفمان را در قبال هموطنانمان به درستی انجام دهیم.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید