پاسخ صریح یک سایت خبری به اظهارات نماینده شورای شهرتهران

کدخبر: ۲۵۸۸۳۸
اقتصادنیوز: یک سایت اصلاح‌طلب از اعضای شورای شهر تهران خواست با ندانم‌کاری‌های خود بر دغدغه‌های مردم اضافه کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازعصر ایران در واکنش به اظهارات یک عضو شورای شهر نوشت: محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران می‌گوید: «باید کسی که در تهران زندگی می‌کند هزینه‌های زندگی در تهران را بپردازد. من فکر می‌کنم براساس آنچه در دنیا مرسوم است، قیمت واقعی بلیت مترو در تهران در حدود ۱۰ هزار تومان تمام می‌شود.»

شاید شما ندانید اما همین هزار تومان‌های روزانه هم برای بخشی از مردم سخت است چه برسد به ۱۰ هزار تومان!

مترو را برای چه ساختیم؟ کمک به حل ترافیک شهری و کاهش آلودگی هوا. خوب، وقتی هزینه آن ۱۰ برابر حالت عادی شود، همان مردمی که با مترو می‌آمدند، ترجیح می‌دهند تاکسی سوار شوند و فشار مترو را تحمل نکنند.

از مسئولان محترم درخواست می‌کنیم، لطفا با سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های خود، دغدغه‌ای به دغدغه‌های مردم اضافه نکنند. لطفا از گرانی بنزین و مترو حرف نزنند. مردم به اندازه کافی در این روزها با مشکلات ریز و درشت سرکار دارند و به قول معروف «آنقدر سمن هست که یاسمن گُمه».

واقعا اگر در شهرهای کوچک و روستاها، کار و امکانات مناسب وجود داشت آیا مردم صابون مهاجرت را به تن خود می‌مالیدند و از دیار خود دل می‌کندند و راهی تهران می‌شدند؟ تمرکز‌گرایی را از تهران بردارید و همه امکانات را در کل کشور پراکنده کنید و بعد به دنبال گرفتن هزینه زندگی مردم در پایتخت باشید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید