قتل هوادار در فوتبال ایتالیا !

کدخبر: ۲۵۸۹۵۷
اقتصاد نیوز:یک هوادار اینتر پس از پیروزی چهارشنبه شب تیمش مقابل ناپولی با نتیجه 1-0، با یک ون در بیرون ورزشگاه تصادف کرد و از دنیا رفت.
قتل هوادار در فوتبال ایتالیا !

به گزارش اقتصاد نیوز، قبل و در جریان دیدار اینتر-ناپولی درگیری هایی میان طرفداران دو تیم به وجود آمد و گزارش شده که 4 هوادار ناپولی پس از این بازی به ضرب چاقو در اطراف سن سیرو مجروح شده اند.

گفته می شود طرفدار فوت شده اینتر 35سال سن داشت و این حادثه در ساعت 18:30 به وقت گرینویچ، یعنی یک ساعت پیش از شروع بازی اتفاق افتاده است. در مورد راننده ون اطلاعات دقیقی منتشر نشده ولی گفته می شود او طرفدار ناپولی است.

رئیس پلیس شهر میلان درخواست کرده که مجازات‌هایی برای باشگاه اینتر و هوادارانش در نظر گرفته شود. مارسلو کاردونا با اشاره به حوادث  گفت: بیش از 100 تن از اولتراها در درگیری هواداران دو تیم حضور داشتند که برخی از آنها اهل وارسه و نیس بودند. حادثه‌ای بسیار جدی رخ داده است و به همین دلیل من از مسئولان می‌خواهم که تا پایان فصل از رفتن هواداران اینتر به ورزشگاه‌ها تیم‌های حریف جلوگیری کنند و همچنین درخواست ممنوعیت حضور هواداران در ضلع شمالی ورزشگاه سن‌سیرو (محل استقرار اولتراهای اینتر) را هم تا تا پایان ماه مارس سال 2019 برای 5 بازی (خانگی) این تیم در لیگ به علاوه یک بازی دیگر در جام حذفی ارائه کرد‌ام.

در همین حال گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا هم اعلام کرد که این سازمان به تعلیق بازی‌های هفته آینده سری A فکر می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید