محبوب‎ترین ستاره ورزشی اسپانیایی ها در فضای مجازی

کدخبر: ۲۵۹۰۶۹
​اقتصاد نیوز:طبق آمار کریستیانو رونالدو و فرناندو آلونسو ورزشکارانی هستند که در سال ۲۰۱۸ در کشور اسپانیا نامشان بیشتر از هر ورزشکار دیگری جستجو شده است.
محبوب‎ترین ستاره ورزشی اسپانیایی ها در فضای مجازی

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، کریستیانو رونالدو ستاره سابق تیم فوتبال رئال مادرید، شخصیت ورزشی‌ای است که در کشور اسپانیا در اینترنت بیشتر از هر کس دیگری اسمش جستجو شده است. بعد از او فرناندو آلونسو، راننده فرمول یک قرار دارد. این آخرین آمار ارائه شده است.

هرچند با توجه به انتقال رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس در تابستان اصلا جای تعجب نیست که نام ستاره پرتغالی در صدر کسانی که نامشان جستجو شده قرار بگیرد، البته که نباید محبوبیت او را هم نادیده گرفت.

به طور میانگین ۴۶۹ هزار و۷۲۷ نفر نام ستاره پرتغالی را در یک بازی زمانی خاص جستجو کردند و بعد از او ۲۸۳ هزار و ۱۸۲ نفر نام فرناندو آلونسو را جستجو کردند.

محبوب‎ترین ستاره ورزشی سال ۲۰۱۸ اسپانیا در فضای مجازی کیست؟

این آمار مربوط به کل سال ۲۰۱۸ است. در لیست ۱۰ ورزشکاری که نامشان در اسپانیا در سال ۲۰۱۸ بیش از باقی ورزشکاران جستجو شده برای اولین بار رکوردی جدید ثبت شده و نام ۲ ورزشکار زن قرار دارد. این ورزشکاران گاربینه موگوروسا و سرنا ویلیامز هستند که رشته تخصصی هر دو ورزش تنیس است. اولی در رتبه هفتم و دومی در رتبه نهم قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی