10 لحظه خنده‌دار فوتبال در سال 2018؛ حضور یک ایرانی در لیست

کدخبر: ۲۵۹۱۰۳
اقتصاد نیوز: سال 2018 آخرین روزهای خود را می‌گذراند و ماه دسامبر در حال پایان است. فوتبال جهان در این سال شاهد رویداد مهمی چون جام جهانی روسیه بود و لحظات تلخ و شیرینی در این سال رقم خورد. سایت مدیوم انگلیس 10 لحظه خنده‌دار این سال را معرفی کرده است.
10 لحظه خنده‌دار فوتبال در سال 2018؛ حضور یک ایرانی در لیست

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از طرفداری، چه سال پراتفاقی را فوتبال به خود دید. از جام جهانی 2018 روسیه تا سومین قهرمانی متوالی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا! سال 2018 یک سال فوتبالی باورنکردنی بود. 10 لحظه خنده‌دار فوتبالی در این سال را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

10- تلاش نافرجام مهدی بن عطیه برای دست‌دادن!

بن عطیه

وقتی به تیم خود کمک می‌کنی تا هفتمین قهرمانی متوالی خود را بدست آورد پیش خود فکر می‌کنی که هر انسان مجردی می‌خواهد بخشی از او باشی! اما مهدی بن عطیه به این حقیقت رسید که این قضیه همیشه صادق نیست! دو مدل زیبا با او دست ندادند تا وی تحقیر شود.

9- برزوویچ، نابغه فوتبالی

برزوویچ

شاید فکر کنید که باهوش هستید اما به باهوشی مارکو برزوویچ نخواهید بود.

8- اوت نافرجام جام جهانی

میلاد

هیچ آوردگاهی مانند جام‌جهانی نیست. بنابراین وقتی میلاد محمدی رفت تا اوت را پرتاب کند وقت آن بود که خاطره‌ای متفاوت از خود به جای بگذارد. اما متأسفانه پرتاب اوت سالتویی او تا به همیشه به عنوان یک شکست بزرگ در جام جهانی 2018 در یادها ماند.

7- شادی گل خارج از عرف مارکو یانی

مارکو یانی

گلزنی در لحظات آخر و شادی با مسخره کردن حریف خود، غیرمحترمانه است حتی اگر طرف مقابل خوزه مورینیو باشد. اما شما تبدیل به یک اسطوره می‌شوید!

6- رقص پای تمامی‌ناپذیر پل پوگبا در پنالتی

پوگبا

در سال 2009، اوسین بولت با رکورد 9.58 ثانیه در دوی 100 متر تاریخ‌ساز شد. در سال 2018، 10 ثانیه طول کشید تا پبل پوگبا به دتوپی که پنج متر با او فاصله داشت ضربه بزند. بدتر آن‌که آن پنالتی را از دست داد.

5- گل به خودی میچی باتشوایی

بوتشوای

بعد از به ثمر رساندن گلی حساس در جام جهانی، تمام جهان منتظر بود تا شادی بعد از گل باتشوای را ببیند. این مهاجم بلژیکی توپ را به صورت خود کوبید!

4- جرارد پیکه 0-1 آیینه بغل اتوبوس

پیکه

قبل از دیدار اینترمیلان و بارسلونا، یکی از موضوعات داغ مورد بحث در مورد جدال جرارد پیکه با مائورو ایکاردی بود. اما ایکاردی بزرگترین سر درد پیکه نبود!

3- خوزه مورینیو به بطری‌های آب‌معدنی نشان داد که رئیس کیست!

مورینیو

خوزه مورینیو وقتی دید که تیمش در دقایق پایانی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنده شد، خشم خود را بر روی یک بسته بطری آب خالی کرد که نشان از خجل بودن او از فوتبال خسته‌کننده تیمش بود.

2- مروان فلینی می‌خواست گیسوان خود را به هر قیمتی برگرداند!

مروان فلینی

من می‌خواهم آن را برگردانم، من می‌خواهم آن را برگردانم و من می‌خواهم آن را همین حالا برگردانم!

1- پنالتی واضح و شفاف روی رحیم استرلینگ!

استرلینگ

بازداشتن منچسترسیتی از گلزنی کار آسانی نیست. بنابراین وقتی شاختار مقابل منچسترسیتی در شرایط بحرانی در لیگ قهرمانان قرار گرفت، آن‌ها می‌دانستند که باید به هر کمکی متوسل شوند. قهرمان اوکراین برای این منظور از چندین مدافع استفاده کرد! اما حتی آن‌ها هم نتوانستند جلوی خطا کردن رحیم استرلینگ روی خودش را بگیرند تا داور برای منچسترسیتی یک پنالتی بگیرد و این تیم بهترین نتیجه لیگ قهرمانان خود را در آن بازی رقم بزند!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید