پیام تبریک پوتین به ترامپ؛ روابط میان روسیه و آمریکا مهمترین عامل تضمین امنیت جهانی است

کدخبر: ۲۵۹۴۴۶
اقتصادنیوز؛ ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیام تبریک به همتایان خود به مناسبت آغاز سال نو میلادی، بار دیگر بر آمادگی مسکو برای گفت‌وگو با واشنگتن تاکید کرد و نوشت: روابط میان روسیه و آمریکا مهمترین عامل در «تضمین ثبات استراتژیک» و همچنین «امنیت جهانی» است.
پیام تبریک پوتین به ترامپ؛ روابط میان روسیه و آمریکا مهمترین عامل تضمین امنیت جهانی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه به مناسبت آغاز سال نو میلادی پیام‌های تبریکی به همتایان خود در کشورهای مختلفی که کریمس را جشن می‌گیرند، ارسال کرده است.

با وجود تنش در روابط روسیه با آمریکا، پوتین پیام تبریکی نیز به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده ارسال کرده است.

پوتین در این پیام که وبگاه کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) نسخه‌ای از آنرا منتشر کرده، ضمن تبریک آغاز سال ۲۰۱۹ تاکید کرده روابط میان روسیه و آمریکا مهمترین عامل در «تضمین ثبات استراتژیک» و همچنین «امنیت جهانی» است. رئیس جمهور روسیه همچنین بار دیگر بر آمادگی مسکو به منظور گفت‌وگو با واشنگتن درباره گستره‌ای از موضوعات، تأکید کرده است.

پوتین همچنین در پیام تبریک به «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه هم تاکید کرده روسیه به ارائه کمک‌های همه جانبه به ملت و دولت سوریه به منظور مبارزه با تروریسم و حفاظت از حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور ادامه خواهد داد. رئیس جمهور روسیه همچنین ابراز امیدواری کرد شهروندان سوری به زودی به زندگی آرام خود بازگردند.

پوتین همچنین در پیام تبریک به «رجب  طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد با تلاش‌های مشترک، مسکو و آنکارا به همکاری موثری در نبرد با تروریسم و همچنین پیشبرد روند آشتی سیاسی در سوریه رسیده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید