ورود سپاه و ارتش به روند اجرایی مبارزه با قاچاق

کدخبر: ۲۵۹۵۰۶
جانشین فرمانده انتظامی گفت: نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر با نیروی انتظامی همکاری خواهند کرد.
ورود سپاه و ارتش به روند اجرایی مبارزه با قاچاق

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار ایوب سلیمانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: درباره این موضوع در نشست امشب با رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح در بندرعباس مذاکره شد و موافقت ایشان در این زمینه جلب شد و در آینده نزدیک این همکاری درعمق دریا و ساحل عملیاتی می شود. 

وی تصریح کرد: برای ارتقای سطح امنیت و مقابله جدی با قاچاق کالا و سوخت و مواد مخدر با سازمان های مختلف نشست های هماهنگی برگزار شده تا اقدام ضربتی و موثر در این حوزه ها داشته باشیم. 

جانشین فرمانده انتظامی در پاسخ به پرسش ایرنا خاطرنشان کرد: پرچمدار و مسوول مستقیم و قانونی مبارزه با قاچاق، نیروی انتظامی است و سایر قوای مسلح نیز به ناجا کمک خواهند کرد. 

سردار سلیمانی ادامه داد: در قاچاق سوخت سه نقطه گلوگاهی وجود دارد که یکی از آنها مبادی بارگیری و دیگری مسیر تردد سوخت قاچاق و در نهایت مقصد تحویل سوخت در دریاست که در تمام این حوزه ها نیروی انتظامی اشراف دارد و تاکنون نیز دستاوردهای خوبی داشته ایم و در سالجاری کشف سوخت قاچاق 200 برابر افزایش یافته است. 

وی یاد آور شد: در بحث قاچاق کالا دو محور وجود دارد که یکی از آنها حمایت، پشتیبانی و زمینه سازی های دشمنان است و از سوی دیگر افرادی با وجود مشکلات اقتصادی هموطنان فقط به دنبال مطامع اقتصادی خود هستند که نیروی انتظامی با تمام توان با آنها مقابله می کند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید