تعطیلی برخی از مدارس تنگستان و بوشهر به علت بارندگی

کدخبر: ۲۵۹۶۲۱
اقتصادنیوز : بارش شدید باران همراه با رعد و برق برخس از مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان‌های بوشهر و تنگستان را تعطیل کرد.

به گزارش اقتصادنیوز مدیرکل بحران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اینکه  بارش باران از بامداد امروز در بوشهر آغاز شده اظهار داشت: بارش  باران که همچنان ادامه دارد در برخی نقاط همراه با وزش تند باد و رعدوبرق است.

قاسم قائدی با بیان اینکه تاکنون خسارت و یا تلفاتی گزارش نشده است گفت: بیشترین بارش باران در شمال استان بوشهر منطقه دیلم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه با تشخیص برخی فرمانداران مدارس مقطع ابتدایی امروز تعطیل شد افزود:به سبب شرایط نامساعد جوی و شدت بارش باران مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان بوشهر تعطیل شد.

مدیرکل بحران استان بوشهر  با اشاره به تعطیلی مدارس ابتدایی تنگستان افزود: به سبب شدت بارندگی مدارس شهرستان تنگستان به‌جز بخش ساحلی دلوار در مقاطع دبستان و پیش دبستان تعطیل شده است.

قائدی، از هشدار آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها خبرداد و تصریح کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به فضای استان بوشهر احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها به ویژه در نقاط شمالی استان بوشهر وجود دارد.

وی، افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز به صورت بارش باران گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد در سطح استان ادامه دارد و از عصر امروز با خروج سامانه از استان بتدریج از تراکم ابرها در آسمان استان کاسته می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید