تبریک حضوری وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان مسیحی

کدخبر: ۲۵۹۶۴۵
اقتصادنیوز: در آستانه فرارسیدن سال جدید میلادی، وزیر آموزش و پرورش با حضور در جمع دانش آموزان مسیحی، در مراسم جشن سال نو آنان شریک شد.

به گزارش اقتصانیوز به نقل از ایرنا،صبح امروز دوشنبه، «سید محمد بطحایی» با حضور در مراسم جشن سال نوی دانش آموزان مسیحی مدرسه گوهر، سال نو را به دانش آموزان، معلمان و خانواده های ایشان تبریک گفت.

**برگزاری جشنواره آیینه زمان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

«علی رمضانی» مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری جشنواره آیینه زمان (زندگی به سبک‌روح الله) در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد وگفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باهدف معرفی و ترویج سیره و اندیشه حضرت امام (ره) و پیوند عمیق جوانان و نوجوانان و فرهنگیان با آثار و اندیشه‌های بنیان‌گذار انقلاب، فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: به همین منظور جشنواره فرهنگی هنری با عنوان «آیینه زمان» و با موضوع زندگی به سبک‌روح الله با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رمضانی با بیان این که این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم برگزار خواهد شد، ادامه داد: کانون‌های فرهنگی تربیتی مجری این جشنواره هستند و علاقه‌مندان می توانند آثار خود را در قالب گرایش‌های 22 گانه و براساس دستورالعمل جهت ارسال به دبیرخانه مرکزی در قم ارائه کنند.

وی افزود: مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی با هماهنگی مدیران مدارس و روسای شوراهای دانش‌آموزی کار ثبت‌نام دانش آموزان را انجام می‌دهند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره باید آثار خود را در سایت «www.AYNEHZAMAN.iR» شخصاً بارگذاری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید