هزینه باورنکردنی امارات برای جام ملت‌های آسیا

کدخبر: ۲۵۹۶۹۰
​اقتصاد نیوز:تیم ملی فوتبال امارات که از امتیاز میزبانی جام ملت‌های آسیا بهره می‌برد هزینه باورنکردنی برای آماده‌سازی این مسابقات انجام داده و قصد دارد به هر طریقی قهرمان شود.
هزینه باورنکردنی امارات برای جام ملت‌های آسیا

به گزارش اقتصاد نیوز، هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از ۱۵ دی ماه به میزبانی امارات برگزار می شود. کشور امارات باوجود اینکه عمر عبدالرحمان ستاره اصلی خود را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد، امیدوار است با استفاده از میزبانی این بازی ها و حمایت تماشاگرانش به عنوان قهرمانی این بازی ها برسد.

اماراتی ها از مدت ها پیش برنامه آماده سازی خود را پیش بینی کرده و با «آلبرتو زاکرونی» سرمربی ایتالیایی کار را تا جام ملت ها جلو آورده‌اند.

نکته حائز اهمیت برای تیم امارات هزینه های هنگفتی است که این کشور انجام داده تا به هر طریق ممکن قهرمانی را از آن خود کند. اماراتی ها اردوهای داخلی و خارجی زیادی از جمله سفر به اتریش و اسپانیا را در برنامه داشتند و بازی های تدارکاتی زیادی را هم انجام دادند.

روزنامه «الامارات الیوم» امارات امروز در گزارشی مدعی شد هزینه آماده سازی تیم ملی این کشور برای مشارکت در جام ملت های آسیا حدود ۴۰ میلیون درهم برآورد شده است.

با احتساب مبلغ درهم (هر درهم حدود ۲ هزار و ۹۰۰ تومان)، امارات در چند ماه اخیر ۱۱۶ میلیارد تومان برای حضور در جام ملت ها خرج کرده است؛ رقمی که حتی تصور آن برای بسیاری از کشورهای آسیایی از جمله ایران خارج از تصور است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید