واکنش جالب روزنامه شهروند به پخش صحنه‌های رابطه جنسی در شبکه کیش صداوسیما+عکس

کدخبر: ۲۵۹۷۰۱
اقتصادنیوز؛ به دنبال پخش صحنه‌های رابطه جنسی در یک فیلم سینمایی و عدم حذف آنها، چند کارمند صداوسیما کیش برکنار شدند و مدیر شبکه کیش صداوسیما نیز عذرخواهی کرد. و البته ساعاتی پس از انتشار این خبر مدیر کل صداوسیمای این مرکز نیز برکنار شد.
واکنش جالب روزنامه شهروند به پخش صحنه‌های رابطه جنسی در شبکه کیش صداوسیما+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو؛ ماجرا از این قرار است که در یکی از شب‌های گذشته فیلمی سینمایی از شبکه کیش پخش شد که در بخشی از آن، صحنه‌های مبتذل این فیلم حذف نشده بود. انتشار این فیلم اعتراض‌هایی را در فضای مجازی و حقیقی از سوی شهروندان جزیره کیش در پی داشت. 

پس از بازتاب گسترده این اتفاق در شبکه های مجازی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش با عذرخواهی از عموم شهروندان و مردم ایران و به ویژه جزیره کیش به دلیل پخش تصاویر نامناسب از سیمای این مرکز که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده است، گفت: متاسفانه به‌دلیل اهمال، کوتاهی و البته عملی ناخواسته از سوی برخی از کارکنان این مرکز، تصاویری نامناسب در بخش کوتاهی از یک فیلم سینمایی پخش شد که در این خصوص بررسی‌ها انجام شده، عوامل دخیل در این اتفاق ناخواسته، به ترتیب از پست‌های سازمانی خود برکنار و توبیخ شده‌اند.

نجابت با تاکید بر اینکه در نظار‌ت‌های اولیه، تمامی تصاویر نامناسب مشخص و قرار بر حذف آن بوده است، افزود: متاسفانه به دلیل اهمال مدیران و ناظران برنامه، این تصاویر پخش شده است.

وی بار دیگر با عذرخواهی بابت پخش این تصاویر تاکید کرد: مدیران و کارکنان ولایت‌مدار، ساعی و پرتلاش مرکز کیش همچون گذشته با رویکرد مردم‌مداری، با تولید و پخش برنامه‌های مخاطب‌محور، می‌کوشند رضایت همشهریان و گردشگران جزیره را فراهم کند.

واکنش طنز روزنامه شهروند به گاف شبکه کیش:

QFWV4N6ltFh7

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید