دیوار قرمز پشت برانکو

کدخبر: ۲۵۹۹۶۹
اقتصاد نیوز:سیاست سکوت برانکو پس از صدور حکم محرومیت او در اعتراض به داوری در نوع خود جالب توجه است اما هواداران پرسپولیس ساکت ننشسته اند و به حمایت از او لب به اعتراض گشوده اند.
دیوار قرمز پشت برانکو

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرورزشی،  خیلی‌ها منتظر بودند برانکو که برای استراحت به کرواسی رفته، از راه دور حرف بزند و نسبت به محرومیت خود واکنش نشان بدهد، اما سرمربی پرسپولیس ترجیح داد در موضع سکوت بماند. برانکو فعلاً سکوت اختیار کرده، اما به جای او، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی کولاک می‌کنند. این روز‌ها که تمرین پرسپولیس تعطیل است، هواداران سرخ در فضای مجازی پشت برانکو درآمده‌اند و از مسئولان کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال می‌پرسند چرا سرمربی تیم‌شان باید بی‌دلیل محروم شود؟ آن‌ها معتقدند برانکو حرف بدی درباره داوری‌ها نزده و مشابه حرف‌های او را بار‌ها از زبان مربیان ایرانی و خارجی شنیده‌اند.

هواداران پرسپولیس خواهان لغو محرومیت برانکو هستند. آن‌ها با اعتراض‌ها و پیگیری‌های خود باشگاه را هم به تکاپو واداشتند که به حکم کمیته انضباطی اعتراض کند. محبوبیت برانکو نزد هواداران پرسپولیس باعث شده آن‌ها بیش از هر عضو دیگری در مجموعه سرخ، نسبت به سرمربی‌شان حساس باشند. البته این تنها دلیل دلخوری پرسپولیسی‌ها نیست، هواداران پرسپولیس معتقدند از بس هواداران استقلال در فضای مجازی به پرسپولیس لقب تیم حکومتی دادند و مدعی شدند مسئولان دنبال قهرمانی پرسپولیس هستند، فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی تحت تأثیر قرار گرفتند و برای آنکه ثابت کنند حامی پرسپولیس نیستند، علیه برانکو حکم صادر کردند. بد نیست بدانید برانکو دیروز قصد داشت درباره محرومیتش حرف بزند، اما بنا به دلایلی اظهارنظر رسمی را به روز‌های آتی موکول کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید