ادعای جدید ترامپ در مورد حضور ایران در سوریه

کدخبر: ۲۶۰۲۵۷
اقتصاد نیوز: دونالد ترامپ در پی ادعاهای بی اساس خود در مورد ایران اظهار کرد: ایران هر کاری بخواهد می تواند صراحتا در سوریه انجام بدهد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درر روز گذشته با اشاره به نیروهای ایران در سوریه به خبرنگاران گفت: آن‌ها می‌توانند صراحتا هر کاری در آن‌جا(سوریه) انجام بدهند.

با توجه به تاکید مقامات کشورمان که حضور ایران در سوریه تنها با دعوت این کشور و به صورت مستشاری بوده و تایید مشروعیت آن از جانب مقامات سوریه،روزنامه صیونیستی  همچنین درباره این اظهار ترامپ نوشت که رئیس‌جمهور آمریکا کنترل آزاد را برای آن‌چه «سنگر گیری در سوریه» خوانده شده به ایران داد اما مدعی شد که تهران دیگر به دنبال «تقویت حضورش» در این کشور محاصره شده نیست.

 دونالد ترامپ چندی پیش،به طور غیرمنتظره اعلام کرد که آمریکا نیروهای نظامی خود را از سوریه خارج می‌کند. این امر از سوی هم‌حزبی‌های جمهوری‌خواه رئیس جمهوری آمریکا و همچنین از سوی دموکرات‌ها مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

همچنین علیرغم اعلام حمایت مقامات آمریکایی از مواضع رژیم صهیونیستی، مقامات این رژیم هنوز هم نگرانی‌هایی در باره عواقب این تصمیم ایالات متحده امریکا دارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید