رفع بوی بد فرودگاه امام(ره) با 170 میلیارد تومان

کدخبر: ۲۶۰۲۷۱
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: 170 میلیارد تومان اعتبار در راستای رفع آلودگی بوی نامطبوع محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) پیش بینی شد که بخشی از این اعتبار تخصیص یافت.
 رفع بوی بد فرودگاه امام(ره) با 170 میلیارد تومان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، هدایت الله جمالی پور امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار تهران از کانون های آلاینده محیط زیست جنوب پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 70 میلیارد تومان از این اعتبار در حال تخصیص است که 34 میلیارد تومان آن برای تجهیز تصفیه خانه واوان اسلامشهر هزینه و مابقی نیز در دیگر کانون های آلاینده جنوب پایتخت هزینه می شود.
وی تصریح کرد: مابقی اعتبار پیش بینی شده نیز در حال پیگیری است و تا پایان سال 1398 اختصاص می یابد.
جمالی پور افزود: در راستای رفع بوی مشمئز کننده اطراف محور قم اهتمام جدی صورت گرفته و تلاش می شود تا سال آتی این معضل رفع شود.
وی عنوان کرد: شهرداری تهران متعهد شده که در زمینه رفع بوی بد محور قم در دو طرف اتوبان را تا نزدیک فرودگاه امام خمینی (ره) درختکاری کند.
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تمامی واحدهای آلوده کننده در جنوب پایتخت متعهد به نصب تصفیه خانه شدند و این افراد با تامین اعتبار و دریافت وام های کم بهره می توانند به تعهدات خود عمل کنند.
وی افزود: اقدامات موثری نیز در زمینه کاهش بو در اطراف محور قم انجام گرفته و برنامه ریزی ها و اقدامات در راستای رفع این معضل ادامه دارد.
استاندار تهران امروز پنجشنبه به همراه فرمانداران شهرستان های ری و اسلامشهر، مدیران کل آب منطقه ای و محیط زیست استان تهران از شهرک لبنیات، تصفیه خانه فاضلاب اسلامشهر و مجتمع دفن زباله آراد کوه بازدید کردند.
 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید