ترافیک سنگین در هراز و فیروزکوه

کدخبر: ۲۶۰۲۹۱
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به بارش شدید برف در مسیرهای ارتباطی هراز و فیروزکوه گفت: هم اکنون ترافیک در این دو محور به ویژه ورودی شهر دماوند و رودهن از دو طرف بسیار سنگین است.
ترافیک سنگین در هراز و فیروزکوه

به گزارش اقتصادنیوز، سرهنگ سیاوش محبی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا با اشاره به بارش شدید برف در محور هراز و فیروزکوه که از صبح امروز آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، اظهار داشت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محورهای شرق استان تهران به دلیل بارش شدید برف و لغزندگی معابر هستیم.
وی با بیان اینکه با توجه به حجم بارش و یخ زدگی محورها تردد بدون داشتن زنجیر چرخ امکان پذیر نبوده و حتی با داشتن تجهیزات زمستانی با کندی صورت می گیرد، تصریح کرد: به رانندگان و مسافران توصیه می شود که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند چرا که خطرناک است و در صورت تردد، زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا لغزندگی جاده موجب انسداد مسیر و کندی در تردد نشود.
محبی افزود: پلیس و راهداری در طول مسیر حضور داشته و خدمات ارائه می کنند و مسافران به توصیه های پلیس توجه کرده و در صورت نیاز به توقف و بازگشت از مسیر، همکاری لازم را داشته باشند.
وی افزود: رانندگانی که قصد عبور از این مسیرهای ارتباطی هراز و فیروزکوه را دارند، خودروی خود را به تجهیزات زمستانی تجهیز و لوازم مناسب همچون لباس گرم، تغذیه و ... به همراه داشته باشند.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رانندگان با نیروهای پلیس راهور، افزود: رانندگان و مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راه های کشور با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور(تلفن 88255555) تماس حاصل کنند.
 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید