نویمایر: در ایران یک شام راحت نخوردم

کدخبر: ۲۶۰۶۷۵
اقتصادنیوز:هافبک پیشین تیم اسقلال درباره حضور کوتاه مدت خود در استقلال به صحبت پرداخت.

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا  مارکوس نویمایر، هافبک آلمانی- سوییسی که مدتی در استقلال بازی کرد، بعد از پایان نیم فصل نخست لیگ ایران به تیم آرائو در سوییس پیوست. او در لیگ ترکیه و تیم قاسم پاشا بود که این تیم تصمیم به کم کردن حقوق بازیکنان گرفت و دوران حضور نویمایر در این تیم به پایان رسید. تا این که وینفرد شفر به صورت تلفنی با این بازیکن به صحبت پرداخت تا او را به خدمت بگیرد. بازیکن پیشین استقلال گفت: با خودم گفتم قرار است آن‌جا چه کار کنم.

وقتی نویمایر به ایران رسید و با استقلال قرارداد امضا کرد ۱۵۰ هزار فالوور اینستاگرام او بیش‌تر شد. او می‌گوید: بله من در ایران فوق ستاره بودم.

 هیجان زیاد

این هیجان زیاد سختی‌های خودش را داشت. نمی‌توانستم به خیابان‌ها بروم. وقتی به خیابان می‌رفتم خیلی‌ها کنار من می‌آمدند. حتی یک شام آرام نیز نمی‌توانستم تجربه کنم. اگر به یک رستوران می‌رفتم، باید در آن‌جا بسته می‌شد. به این ترتیب زندگی برای او سخت شد و فقط به خانه او خلاصه می‌شد جایی که فقط تلویزیون می‌دید و پلی استیشن بازی می‌کرد.

 حقوق نقدی

نویمایر می‌تواند از ۶ ماه حضورش در ایران حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. او در پایان هر ماه به دفتر باشگاه می‌رفت و حقوق خود را به نقدی دریافت می‌کرد. نویمایر اضافه کرد: وقتی دلار در ایران کم بود، حقوقم را به یورو می‌گرفتم.

۳۰ هزار لایک برای انتقال

با این حال دلتنگی برای خانواده‌اش که به سوییس بازگشته بودند و زندگی یکنواخت باعث شد تا او قراردادش را با استقلال فسخ کند. هر چند هواداران استقلال از این انتقال ناراحت نشدند. او در همین رابطه گفت: ۳۰ هزار از فالوورهای من انتقال من به آرائو را لایک کردند. باورنکردنی بود این همه علاقه به فوتبال.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید