نانسی پلوسی: روابط میان ترامپ و پوتین بسیار 'خطرناک' است

کدخبر: ۲۶۰۶۹۲
اقتصادنیوز : رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه در گفت وگو با شبکه 'ام.اس.ان.بی. سی' تاکید کرد که روابط میان رئیسان جمهوری آمریکا و روسیه بسیار 'خطرناک' است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، نانسی پلوسی گفت: 'من نگران روابط دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین هستم. روابط این دو رییس جمهور بسیار خطرناک است.'

چندی پیش نیز رئیس جمهوری آمریکا پیش از دیدار با همتای روس خود در هلسینکی، اذعان کرده بود که روابط واشنگتن- مسکو هیچگاه به این اندازه بد نبوده است.

رئیس جمهوری روسیه نیز در واکنش تاکید کرد که روابط مسکو - واشگتن با روی کار آمدن ترامپ، بدتر شده است. 

روابط میان رئیسان جمهوری آمریکا و روسیه این روزها به موضوع نگران کننده ای در محافل سیاسی واشنگتن تبدیل شده است. 

اظهارات نانسی پولسی درست یک روز بعد از انتخاب وی به عنوان نمانیده دمکراتیک کالیفرنیا برای ریاست یکصد و شانزدهمین مجلس نمایندگان آمریکا است. 

وی از روز گذشته (جمعه) به محض تکیه بر کرسی ریاست مجلس نمایندگان، خط و نشان های برای رئیس جمهوری آمریکا کشید.

هاوکیم جفریس از طرف دمکرات ها، پلوسی را برای صیانت از قانون اساسی و حمایت از حقوق مردم مناسب توصیف کرد و لیس چنی از جمهوریخواهان هم سعی کرد مک کارتی را مناسب این مسئولیت جلوه دهد و یکی از دلایل آن را هم موافقت با دیوار مرزی اعلام کرد.

با پیروزی پلوسی، مجلس نمایندگان پس از هشت سال بار دیگر در دست دمکرات ها قرار گرفت که با توجه به اختلاف های شدیدی که با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دارند، دوره پر تنشی برای این دوره از مجلس پیش بینی می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید