سامان قدوس:بهتر از این گل را برای تیم ملی می زنم

کدخبر: ۲۶۱۲۹۴
اقتصاد نیوز:هافبک تیم ملی فوتبال ایران که در جام ملت های اسیا و بازی مقابل یمن یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند وعده داد بهتر از این گل را برای تیم ملی به ثمر خواهد رساند.
سامان قدوس:بهتر از این گل را برای تیم ملی می زنم

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، سامان قدوس در خصوص گل زیبایی که به ثمر رساند گفت: من بیرون از محوطه جریمه بودم، فکر کردم توپ همان جایی که ایستاده بودم می آید، خوشحال شدم که توپ به من رسید و یک شوت محکمی زدم که وارد دروازه شد.

وی در خصوص اینکه این گل از نگاه خیلی ها سوپر گل محسوب می شد گفت: مطمئن باشید بهتر از این گل را برای تیم ملی می زنم.

قدوس در ادامه در خصوص اینکه تیم ملی با 5 گل به برتری رسید گفت: نه، فکر نمی کردم 5 گل بزنیم برای اینکه می دانم بازی اول همیشه مقداری سخت است. به خصوص در این تورنمنت ها ممکن است بازیکنان استرس داشته باشند.

هافبک تیم ملی ایران ادامه داد: برای تیم ما خیلی خوب بود که در همان نیمه اول 3 گل زدیم و با این شرایط به رختکن رفتیم. خوشبختانه با این وضعیت آرام تر شدیم و با شرایط بهتر و راحت تری وارد زمین شدیم. خوشحالم که در پایان 5 گل زدیم و به برتری رسیدیم.

قدوس در پایان در خصوص بازی با ویتنام گفت: این که در این بازی 5 گل زدیم به این معنی نیست که ساده باشد. این بازی برای ما تمام شده و از دیشب روی بازی با ویتنام تمرکز کردیم. امیدوارم در آن مسابقه هم نتیجه ای بگیریم که دل مردم را شاد کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید