تحصیل 2هزار طلبه زن در گلستان

کدخبر: ۲۶۱۶۶۲
مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: دو هزار طلبه در حوزه های علمیه خواهران گلستان مشغول به تحصیل هستند.
تحصیل 2هزار طلبه زن در گلستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نفیسه حسینی‌ واعظ، پیش از ظهر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان اظهار کرد: حوزه علمیه از دستاوردهای انقلاب است و طبق تدبیر امام راحل (ه) رشد و گسترش چشمگیری یافت.

وی با بیان این که حوزه علمیه گلستان فعالیت خود را از سال 61 آغاز کرده، گفت: در حال حاضر در استان 14 حوزه علمیه خواهران داریم که در اقصا نقاط استان فعالیت می کنند.

حسینی واعظ گفت: دو هزار فارغ التحصیل داریم که حدود هزار نفر به عنوان مبلغه در استان و یا استان های همجوار فعالیت می کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: قریب دو هزار طلبه هم مشغول تحصیل هستند که در سطح دو و سطح سه در سه رشته مختلف مقطع چهار مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: امروزه دشمن نظام خانواده، نظام آموزشی و نخبگان را نشانه رفته است و با تقویت حوزه های علمیه خواهران می توان این هدف دشمن را تضعیف کرد.

حسینی واعظ با بیان این که الگوسازی از دیگر اهداف حوزه های علمیه است، گفت: نمی‌توان نقش و جایگاه زنان را در این زمینه نادیده گرفت.

وی افزود: در حال حاضر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی 2 هزار طلبه خواهر در سطح استان گلستان تحصیل می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان تاکید کرد: حوزه علمیه در سلامت جامعه نقش آفرین است و می‌تواند به تربیت دختران و مادران مذهبی در استان گلستان کمک کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید