شماتیک احتمالی ایران مقابل ویتنام؛ 2 تغییرِ بزرگ!

کدخبر: ۲۶۱۸۱۹
​اقتصاد نیوز:ایران در بازی امروز مقابل ویتنام نسبت به بازی قبل احتمالا با 2 تغییر وارد زمین می‌شود و پژمان منتظری و علیرضا جهانبخش به ترکیب فیکس تیم ملی اضافه خواهند شد.
شماتیک احتمالی ایران مقابل ویتنام؛ 2 تغییرِ بزرگ!

به گزارش وبسایت نود، امروز دومین بازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا 2019 برگزار می‌شود. دیداری که بعد از برد پرگل 5 بر صفر مقابل یمن، ملی‌پوشان با روحیه‌ای مضاعف پا به میدان می‌گذارند. نتیجه دیدار اول باعث رضایت نسبی کی‌روش از بازیکنان شده و به نظر برای بازی امروز تغییر زیادی در ترکیب تیم ملی ایجاد نکند. البته احتمالا دو تغییر بزرگ در آرایش نفرات فیکس خواهیم داشت. 

اولین تغییر، بازگشت علیرضا جهانبخش است. موفق‌ترین لژیونر تیم ملی که رسیدنش به این تورنمنت هم در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، خبر رسید که دو روز گذشته پا به پای بقیه بازیکنان تمرین کرد و آماده بازگشت به ترکیب تیم ملی است. جهانبخش در صورت بازگشت به ترکیب، جای مهدی ترابی را خواهد گرفت. 

دیگر تغییر احتمالی تیم ملی هم همان تعویض نخست تیم ملی در بازی قبلی است. جایی که مجید حسینی بابت چند اشتباه‌اش، تاوان سنگینی داد و با تعویض بین دو نیمه تنبیه شد. حالا احتمالا جریمه این بازیکن ادامه خواهد داشت و کی‌روش، پژمان منتظری را به ترکیب تیم ملی اضافه می‌کند.

شماتیک احتمالی ایران مقابل ویتنام

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید