گزارش برجامی وزارت خارجه کی به مجلس می‌رسد؟

کدخبر: ۲۶۱۹۳۶
اقتصادنیوز: رییس کمیته هسته ای مجلس گفت: دوازدهمین گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه درمورد اجرای برجام طبق قانون 26 دی 1397 به مجلس ارائه می شود که پس از آن گزارش 6 ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را تهیه می کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز، مجتبی ذوالنوری در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: گزارش 6 ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را از دو گزارش آخر دستگاه دیپلماسی تهیه می کنیم.

وی افزود: پس از ارائه گزارش وزارت امور خارجه در مورد برجام، گزارش 6 ماهه ما تهیه و نهایی می شود، در این راستا بازدیدهایی که قرار است از بخش های مختلف انجام شود بعد از تقدیم گزارش دوازدهم دستگاه دیپلماسی اعلام می شود.

نماینده مردم قم در مجلس درمورد آخرین وضعیت گزارش های رسیده از سوی وزارت امور خارجه درمورد برجام و گزارش های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گزارش 6 ماهه اول و دوم این کمیسیون در صحن مجلس شورای اسلامی قرائت شده است.

وی یادآور شد: گزارش 6 ماهه سوم و چهارم این کمیسیون تخصصی مجلس نیز تجمیع و چند ماه است که تحویل هیات رییسه مجلس شده است.

رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم تصریح کرد: ما منتظریم این گزارش در دستور کار مجلس قرار گیرد و در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شود.

به گزارش ایرنا، گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه است از اجرای برجام در راستای اجرای تبصره یک قانون «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» مصوب 21 مهرماه 1394

مجلس شورای اسلامی تهیه و به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تقدیم می شود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید