محمود خاوری در کانادا به قتل رسیده است؟

کدخبر: ۲۶۱۹۴۷
اقتصادنیوز: از ساعاتی پیش خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر قتل محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در حوالی منزل شخصی‌اش در کانادا دست به دست می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از ساعاتی پیش در برخی شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر قتل محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در کانادا دست به دست می‌شود، اما هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است.

بر اساس این شایعات، محمودرضا خاوری متولد ۱۳۳۱ شامگاه گذشته توسط افراد ناشناس در کانادا به قتل رسیده و پلیس این کشور جسد وی را حوالی منزل شخصی‌اش در سان کرست از منطقه بردیل پت شناسایی کرده است.

آذرماه سال گذشته (۱۳۹۶) نیز شایعه مشابهی در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت که در آن، مانند شایعه امسال، جزئیات قتل خاوری و محل یافتن جسد او اعلام شده بود اما ساعاتی بعد پلیس کانادا اعلام کرد که پلیس چنین نامی را در درگیری‌های مسلحانه و غیرمسلحانه به عنوان مقتول ثبت نکرده است.

در آن زمان، مصطفی ترک همدانی وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با رسانه‌های داخلی با بیان اینکه "انتشار خبر مرگ، شگرد بدهکاران و کلاهبرداران برای فرار از پیگرد قضایی است" عنوان کرد که خاوری خود شایعه کرده که در کانادا کشته شده است.

حال با توجه به اینکه این شایعه بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده، باید دید مقامات کانادایی چه واکنشی به آن نشان خواهند داد.

خاوری که آخرین مقام او مدیر عاملی بانک ملی ایران بود در پی افشای فساد بزرگ مالی در مهر ماه ۱۳۹۰ از مقام خود استعفا داد و به کانادا فرار کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید