صعود تیم ملی فوتبال ایران با دبل سردار

کدخبر: ۲۶۲۰۲۷
​اقتصاد نیوز:تیم ملی ایران با غلبه بر ویتنام موفق به صعود به مرحله حذفی شد.
صعود تیم ملی فوتبال ایران با دبل سردار

به گزارش اقتصاد نیوز ، تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری قاطع 5 بر صفر برابر یمن در دیدار نخست، امروز (شنبه) در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا ویتنام را نیز با دو گل شکست داد تا چهارمین تیمی باشد که به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است.

بازی با حملات مستمر ایران آغاز شد و تیم ویتنام با دفاع فشرده سعی در جلوگیری از خلق موقعیت تیم ملی شد.ولی مقاومت ویتنام 37 دقیقه بیشتر طول نکشید و سردار آزمون دروازه این تیم را باز کرد در نیمه دوم نیز یک بار دیگر آزمون برای تیم ملی گلزنی کرد تا تیم ملی 6 امتیازی شود.

ایران:

علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، محمد حسین کنعانی زادگان، وحید امیری، سامان قدوس، مهدی طارمی، سردار آزمون و اشکان دژاگه

 

ویتنام:

دانگ وانگ لام ، دو دوی مانه ، کوئه انگوک های (کاپیتان)، بی تی دانگ، دوان وان هائو،انگونک ترونگ هوانگ، پام دوک هوی، کوانگ های، پانگ وای دوک، دو هونگ دون، انگونک کونگ پهونگ

 

دقایق حساس:

دقیقه 16: سامان قدوس با پاس در عمق اشکان دژاگه در موقعیت تک به تک قرار گرفت که در مصاف با دروازه‌بان ناکام ماند.

دقیقه 34: بازیکنان ایران با پاسکاری منظم خود در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند و وحید امیری، سردار آزمون را در پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد که ضربه این بازیکن جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه 37:(گل اول ایران) با پاس وریا غفوری، سامان قدوس در محوطه جریمه صاحب فرصت شد و این بازیکن با یک ارسال تماشایی، سردار آزمون را در موقعیت گلزنی قرار داد تا شماره 20  با یک ضربه سر دروازه ویتنام را گشود.

دقیقه 52: بازیکنان ویتنام با یک حرکت تاکتیکی خوب با علیرضا بیرانوند تک به تک شدند ولی  پهونگ در برابر دروازه‌بان ایران توفیقی نداشت.

دقیقه 54: شلیک محکم سردار آزمون توسط لام سنگربان ویتنام دفع شد و در برگشت هم ضربه طارمی  در چارچوب نبود.

دقیقه 67:(گل دوم ایران) با همکاری خوب بازیکنان ایران مهدی ترابی توپ را به سردار آزمون رساند و این بازیکن با یک ضربه حساب شده خودش و تیم ملی را به گل دوم رساند.

دقیقه 88: هجوم همه جانبه بازیکنان ویتنام را مدافعین تیم ملی به طور ناقص دفع کردند تا توپ به کوانگ های رسید و ضربه این بازیکن به نحو خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 90: شوت خطرناک سامان قدوس جایی در چارچوب نداشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک