رکورد بیشترین ری توییت دنیا شکسته شد

کدخبر: ۲۶۲۲۸۷
اقتصاد نیوز:یوساکو مائزاوا میلیاردر و کارآفرین ژاپنی که با نام کاربریYouSuck2020@ در توییتر فعالیت دارد رکورد بیشترین ری توییت دنیا را برای یکی از توییت های خود شکسته است.
رکورد بیشترین ری توییت دنیا شکسته شد

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو، در تاریخ پنجم ژانویه مائزاوا برای مخاطبانش توییت کرده که صد میلیون ین را به صورت تصادفی میان ۱۰۰ کاربری که توییتش را ریتوییت کنند تقسیم می کند. صد میلیون ین برابر با ۹۲۳۸۰۰ دلار است و این یعنی به هر کدام از صد کاربری که پیام مائزاوا را ریتوییت کنند و اسمشان در فهرست او باشد مبلغ ۱۰ هزار دلار تعلق می گیرد.

رکورد بیشترین ری توییت دنیا
 

در روز دوشنبه ۱۷ دی ماه تعداد ریتوییت های انجام شده از روی این توییت به ۵ میلیون رسید و در نتیجه او رکورد بیشترین ری توییت دنیا را شکست. طبق گزارشی که گیزمودو منتشر کرده از زمان انتشار این توییت بر تعداد مخاطبان و دنبال کنندگان این میلیاردر ژاپنی هم به میزان زیادی اضافه شده و تعدادشان از ۵۰۰ هزار نفر در روز جمعه (۱۴ دی ماه) به ۵.۴۸ میلیون نفر تا روز ۱۷ دی ماه رسید.شمار دنبال کننده های این میلیاردر ظرف سه روز ۱۰ برابر شد

رکورد قبلی بیشترین تعداد ریتوییت اما به یک نوجوان آمریکایی به نام کارتر ویلکرسون تعلق دارد که تلاش می کرد ناگت مرغ رایگان از KFC بگیرد. درخواست او از این فست فود زنجیره ای آمریکایی در سال ۲۰۱۷ میلادی ۳.۵۵ میلیون بار ریتوییت شد. اشاره کنیم که در ایران خودمان نیز از توییتر برای دریافت سرویس رایگان شرکت ها استفاده می شود. برای مثال سال گذشته جوانی با نام کاربری توحید ارسطو موفق شد اشتراک یکسال اینترنت رایگان مبین نت را با ریتوییت کردن پیام خود دریافت کند.

بیشترین ری توییت دنیا
 

البته مهلت تعیین شده از سوی مائزاوا برای شرکت در این چالش گذشته و چنانچه علاقمند هستید جوایزی مانند این را کسب کنید باید منتظر یکی دیگر ثروتمندان توییتری بمانید.

گفتنی است آقای مائزاوا اولین مسافر خصوصی شرکت اسپیس اکس است که قرار شده با استارشیپ به مریخ سفر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید