قاسمی: واکنش ایران به میزبانی لهستان از منافقین بدون مماشات خواهد بود

کدخبر: ۲۶۲۳۱۴
اقتصادنیوز؛ بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه گفت:‌ قطعا واکنش ایران به اقدام لهستان در میزبانی از منافقین بسیار جدی و بدون هرگونه مماشات خواهد بود.
قاسمی: واکنش ایران به میزبانی لهستان از منافقین بدون مماشات خواهد بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ بهرام قاسمی،‌ سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به میزبانی لهستان از منافقین گفت:‌ قطعا واکنش جمهوری اسلامی ایران به این اقدام بسیار جدی و بدون هرگونه مماشات و ملاحظه‌ای خواهد بود.

وی افزود: لهستان باید پاسخگوی عواقب این میزبانی باشد و مسئولیت تبعات و پیامد‌های آتی مشارکت و میزبانی همایشی بر علیه یک کشور مستقل را بپذیرد مگر آنکه نهایتا دولت لهستان در یک حرکت خردمندانه سمت و سوی این نشست را به مسیری غیر از آن چه در دعوت نامه‌های خود بدان اشاره کرده است، تغییر دهد.

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: اگر مقامات لهستانی زمانی که می‌خواستند در مورد این همایش تصمیم گیری کنند سری به مکانی که لوح سپاس مردم لهستان از مهمان نوازی ایرانیان در ورشو نصب شده است، می‌زدند شاید تصمیم دیگری می‌گرفتند.

قاسمی ادامه داد:‌ زمان زیادی از نصب این نماد تاریخی توسط دولت‌های پیشین لهستان در شهر ورشو نمی‌گذرد و تصور نمی‌شود فاصله این نماد تا محل استقرار دولتمردان لهستان راهی طولانی باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید