بازداشت یک «سلطان» دیگر در ایران !

کدخبر: ۲۶۲۶۸۸
اقتصاد نیوز:در حالی که در ماه های اخیر خبر بازداشت چند دلال بزرگ بازار ایران که به «سلطان» مشهور شده بودند منتشر شد حالا معاون دادستان مشهد از دستگیری فردی که لقب «سلطان ترامادول» را در میان عطاری‌های مشهد داشت خبر داد.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت روز نو، حجت الاسلام سیدجواد حسینی اظهارکرد: نیرو‌های اطلاعات سپاه حر مشهد در پی رصد‌های اطلاعاتی درباره عوامل اخلال در شبکه دارویی و توزیع کنندگان دارو‌های غیرمجاز در عطاری‌ها به سرنخ‌هایی رسیده و موفق شدند فردی به نام «ع-چ» که در میان عطاری‌ها و فروشندگان دارو‌های غیرمجاز به «سلطان ترامادول» معروف بود را دستگیر کنند.

وی افزود: نیرو‌های سپاه پاسداران سپس محل ساخت و تولید دارو‌ها را در یک منزل دو طبقه اجاره‌ای در خیابان ایرج مشهد شناسایی و از این محل ۳۰۰کیلوگرم پودر ساخت دارو‌های غیرمجاز بدن سازی، چاقی و لاغری به همراه دو هزار قرص ناشناخته و ۱۱ هزار و ۵۰۰ قرص ترامادول را کشف کردند.

حسینی افزود: نیرو‌های اطلاعات سپاه همچنین در این بازرسی چند هزار قوطی با مارک و برچسب دارو‌های تقلبی، دستگاه پوز بانکی سیار به همراه دو ترازوی دیجیتالی را در حالی کشف کردند که مقادیر زیادی وجه نقد نیز به دست آمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید