میزبانی دونالد ترامپ از فوتبالیست‌ها با همبرگر مک دونالد+عکس

کدخبر: ۲۶۲۷۱۹
اقتصاد نیوز:دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا با همبرگر‌های مک دونالد از بازیکنان تیم فوتبال ببرهای کلمسون در کاخ سفید پذیرایی کرد.
میزبانی دونالد ترامپ از فوتبالیست‌ها با همبرگر مک دونالد+عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از یورو نیوز،ببرهای کلمسون سال ۲۰۱۸ در دانشگاه‌های آمریکا مقام قهرمانی فوتبال را به دست آوردند و حالا میهمان ترامپ و فست‌فودهای او شده‌اند.

ترامپ

این روزها تصمیم ترامپ برای متوقف شدن کار بخش‌هایی از دولت آمریکا در راستای تامین بودجه ساخت دیوار از سوی کنگره موجب تعطیلی بخش‌های زیادی از دولت شده است. در عین حال رییس جمهوری مشغول انجام کارهای روزانه خودش است و پذیرایی از برخی میهمان‌ها. در نبود کادر پذیرایی و آشپزی این بار دونالد ترامپ با همبرگرهای مک دونالد از ورزشکاران آمریکایی حاضر در کاخ سفید پذیرایی کرده است.

 

عکس از رویترز

تعطیلی بخش‌هایی از دولت آمریکا به دنبال تلاش دونالد ترامپ برای ساخت دیوار میان آمریکا و مکزیک این روزها به خبر اول این کشور تبدیل شده است. کنگره با این تصمیم رییس‌جمهوری مخالف است و حالا با روی کار آمدن اکثریت دموکرات‌ها بعید به نظر می‌رسد کنگره با پرداخت بودجه برای ساخت این دیوار همراهی کند. در عین حال ترامپ پیش از این گفته بود که امکان دارد برای ساخت دیوار از فرمان فوریت ملی استفاده کرده و این کار را بدون هماهنگی کنگره انجام دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید