ساخت قدرتمند‌ترین نسخه پورشه +تصاویر

کدخبر: ۲۶۳۱۲۹
اقتصاد نیوز:پورشه ۹۱۱ توربو تیونینگ شده توسط شرکت گامبالا، GTR 8XX EvoR Biturbo نام دارد که بیش از ۸۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌‎کند.
ساخت قدرتمند‌ترین نسخه پورشه  +تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گامبالا، تیونر آلمانی مشهور سال‌هاست که به‌ صورت تخصصی به ارتقاء و تقویت محصولات پورشه می‌پردازد. گامبالا که عمدتا بر روی مدل پر‌طرفدار ۹۱۱ تمرکز دارد، در اولین روز‌های سال ۲۰۱۹ میلادی یک نسخه خاص از ۹۱۱ توربو با نام GTR 8XX EvoR Biturbo معرفی کرده که شامل تغییرات ظاهری، طراحی مسابقه‌ای و توان باورنکردنی شده است.

مرکز این تغییرات پیشرانه ۳.۸ لیتری دو‌توربوی ۶ سیلندر تخت پایه ۹۱۱ توربو است که شامل شماری از موارد ارتقاءیافته با مهندسی حرفه‌ای می‎شود. البته گامبالا اطلاعات دقیقی از نحوه اعمال این تغییرات اعلام نکرده اما نتیجه آن موجب افزایش توان موتور از ۵۷۲ اسب‌بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متر در نسخه پایه به توانی بیش از ۸۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۱۰۹۸ نیوتن‌متری شده که این موضوع سبب می‎شود GTR 8XX EvoR Biturbo حتی از سریع‌ترین نسخه ۹۱۱ که توسط پورشه ارائه می‎شود، (۹۱۱ GT۲ RS) نیز سریع‌تر باشد.

این راکت زمین به زمین توانایی دست‌یابی به شتاب صفر تا صد ۲.۳۸ ثانیه و شتاب صفر تا ۲۰۰ در حدود ۷.۵ ثانیه را داراست که موجب می‌شود هنگام شتاب‎گیری پوست صورت راننده به عقب کشیده شود! همچنین بیشینه سرعت این ابر‎‌خودرو به ۳۴۰ کیلومتر در ساعت می‎رسد. ثبت چنین اعداد و ارقامی موجب می‎شود که انواع سوپر‌اسپرت‌های ایتالیایی در مقابل این خودرو حرفی برای گفتن نداشته باشند.

تغییرات ظاهری در این خودرو دو عدد هود قرار گرفته روی کاپوت، گلگیر‌های حجیم شده توسط پنل‌های مخصوص، دیفیوزر‌های زیر سپر جلو و عقب و رکاب جانبی، اسپویلر عظیم عقب به همراه دو خورجی هوای استوانه‌ای قرار‌گرفته در کناره آن و استفاده از رینگ‌های جدید را شامل ‎می‌شود. استفاده از گلگیر‌های حجیم سبب افزایش عرض خودرو به مقدار ۳۰ میلی‌متر در جلو و ۵۰ میلی‌متر در عقب شده است. این عامل امکان استفاده از رینگ و لاستیک عریض‌تر را در جهت چسبندگی و پایداری بیشتر به تیونر می‎دهد.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Gumballa GTR 8XX EvoR Biturbo را مشاهده می‌کنید.

قدرتمند‌ترین نسخه پورشه ۹۱۱ با تیونینگ شرکت گامبالا

قدرتمند‌ترین نسخه پورشه ۹۱۱ با تیونینگ شرکت گامبالا

قدرتمند‌ترین نسخه پورشه ۹۱۱ با تیونینگ شرکت گامبالا

قدرتمند‌ترین نسخه پورشه ۹۱۱ با تیونینگ شرکت گامبالا

قدرتمند‌ترین نسخه پورشه ۹۱۱ با تیونینگ شرکت گامبالا

قدرتمند‌ترین نسخه پورشه ۹۱۱ با تیونینگ شرکت گامبالاقدرتمند‌ترین نسخه پورشه ۹۱۱ با تیونینگ شرکت گامبالا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید